/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
outlookexpress
Fra : popo
Vist : 535 gange
100 point
Dato : 11-06-08 12:27

Kan ikke ,når jeg modtager mail med web link ,klikke på linket og komme ind på web siden.Der er også et problem med proseslinien jeg har oprette adresse felt,men nå jeg skriver en web adresse og trykker enter sker der ingen ting.Nogen der har en løsning på dette.

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 110 point
Dato : 11-06-08 12:39

Prøv at se her, en anden bruger havde samme problem, spørgsmålet er åben en times tid endnu: http://www.kandu.dk/spg122424.aspx

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 11-06-08 19:31

start - angiv programadgang og standard - sæt prik eller kontroller der er prik i microsoft windows - anvend og ok

eller prik i brugerdefineret hvis du bruger andet og klik på de indstillnger du bruger ( der skal måske fjernes eller tilføjes nogen)

Godkendelse af svar
Fra : popo

Dato : 12-06-08 11:15

Tak for svaret o.v.n..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 12-06-08 11:53

Selv tak. det virker som regel lige at understrege hvilke programmer som skal være standard