/ Forside/ Teknologi / Internet / Website's / Spørgsmål
10  disken 1359
CMS/windows/mysql. Hvilken CMS
Fra : coolman
Vist : 370 gange
100 point
Dato : 11-06-08 10:16

Jeg har et site 3 på i123.dk og mangler et CMS system (gratis) der kan køre på windows server med mysql database. Har ledt længe og prøvet mange systemer. Men har endnu ikke fundet en i denne kombination.

1)Findes der en gratis access database som man kan uploade på domænet?

2) Nogen der kan hjælpe?

Kommentar
Fra : peque

Dato : 11-06-08 11:08
Kommentar
Fra : coolman

Dato : 11-06-08 11:51

Jeg er bekendt med pågældende side du nævner. Jeg har selv flere link til mere end 25 systemer. Men ingen med ovennævnte kombi.

Det jeg kommer nærmest er joomla som skulle kunne køre på en windows server. Men dette er særdeles kompliceret med ændringer i ini filer etc.

Jeg skal bare bruge et simpelt system der kører på ovennævnte.

Kan lige nævne at jeg også har phpMyAdmin på siden.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 11-06-08 13:22

Tja - Det fleste ville jeg nu nok mene - ikke er så fandens svært voldsomty og besværligt.
En webserver på Windows (ISS/Php/Mysql) burde absolut ikke være noget problem! Så har du nok til at skulle kunne køre diverse CMS systemer - der er nu ikke mange der er bundet af hvilket operativ system der køres på serveren.

Kommentar
Fra : coolman

Dato : 11-06-08 17:19

Forslag til cms system med ovennævnte kombination modtages gerne og gerne med online guide.

Skal lige nævnes at jeg har adskillige cms systemer kørende på linux server.

Kommentar
Fra : molokyle