/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Nissan
Fra : Basse8435
Vist : 669 gange
20 point
Dato : 11-06-08 07:31

Hejsa alle sammen !

Jeg vil høre om jeres mening for denne bil

Nissan Sunny 1,4 1990
Nysynet.
larmer ganske lidt ved trygnink På kobling.
8500 kr. ( omregisteret )

vil også gerne Høre jeres mening generelt om nissan.

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 11-06-08 08:19

Det lyder som et slidt udrykkerleje, og hvis et værksted skal udskifte det vil det være ret dyrt.

Accepteret svar
Fra : Cortina01

Modtaget 20 point
Dato : 11-06-08 09:28

Det lyder ganske rigtigt som et slidt udrykkerleje. Når det bliver koldt vil den givetvis larme en del mere, og på et tidspunkt vil det blive en udskiftning af komplet kobling.
Sæt pris og stand i forhold til dit behov. Kan den klare det her og nu ? Kan du afse den et par dage i forbindelse med en evt. reparation ? Hvor meget kan du selv udføre ?
Der findes jo en del Gør-Det-Selv værksteder rundt omkring.
Så kan det vise sig, at det er en meget fornuftig anskaffelse, hvis det hænger sammen. Jeg er ikke til japanske biler, men de er i reglen pålidelige nok.
Eneste minus ved den Nissan vi havde engang var sæderne. Jeg kunne ikke holde ud, at køre langt i den. Kunne ikke sidde ordentligt, men mekanikken fejlede intet. Den stod stille i meget lange perioder, men startede villigt og kørte upåklageligt.

Godkendelse af svar
Fra : Basse8435

Dato : 28-06-08 20:42

Tak for svaret Cortina01.