/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Billigste blækforbrug
Fra : jesper.s
Vist : 1074 gange
100 point
Dato : 10-06-08 16:23

Hej.

Hvilken printer har det billigste blækforbrug, jeg bruger meget farve, men har lade mig fortælle at der skulle være kommet en ny type patroner som koster under 1/10 af alm. patroner. Er der nogen der har kendskab til dette?

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 10-06-08 16:45

det lyder for godt til at være sandt
men køb en printer der har flere farve patrone det vil spare penge har selv en hp med 5 farve patroner men de koste 80 kr ved hp

Kommentar
Fra : hawaii7

Dato : 10-06-08 17:06

Sikke noget sludder du har hørt.
Har du problemer med hørelsen?
Laver du mange farveprint så kan jeg kun anbefale du køber en farveprinter der bruger toner istedet for det meget dyre blæk.
Blæk er yt i dag, det er for dyrt.

Jeg bruger en farvekopimaskine til farveprint.

hilsen
hawaii7

Accepteret svar
Fra : bruuno117

Modtaget 100 point
Dato : 10-06-08 17:32

Min Brother dcp115c er ret billig i blæk, især fordi jeg har fundet et sted der sælger patroner til den for omkring en 15-20 kroner. så det bliver imellem 60-80 kroner for en fuld genopfyldning med 4 patroner.

http://www.trykspar.dk/zc135/index.php?main_page=index&cPath=2_45_46

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 18:39

Jeg ville gå efter en af de nye HP printere. HP har udviklet en blæk som er tyndere og stærkere i farven, plus at det overskudsblæk ved print og rensning af dysserne kommer tilbage i beholderen, så man stort set ikke har noget spild.

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 10-06-08 20:45

Køb en laserprinter, patronerne er lidt dyre i indkøb men de tørrer ikke ud og kan holde til over 2000 udprint. Mindst. Jeg har Canon og er yderst tilfreds.

Godkendelse af svar
Fra : jesper.s

Dato : 15-06-08 11:24

Tak for svaret bruuno117.

Kommentar
Fra : itsurfer

Dato : 14-04-10 18:38

Prøv her: www.inkpro.dk Det er noget af det billigste der findes og de har til både blæk og laserprintere.

Kommentar
Fra : 1133

Dato : 14-04-10 19:33

hej bruuno117
har du ikke et link der funger
det lyder spændene