/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Puch Maxi HJÆLP !!!
Fra : import1995
Vist : 755 gange
47 point
Dato : 10-06-08 11:21

Jeg har en søn der elsker at bakse med en gammel Maxi, og den er næsten renoveret, men forbremsekablet kan ikke holde ved ved forhjul da noget af Tappen der holder kablet tilbage er knækket af, kan det rep. ??, den holder heller ikke tæt i gearolie, selvom han siger han har skiftet et eller andet, hvad kan man gøre, da jeg ikke selv har meget forstand på det !!

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-08 11:45

Du skal have fat i en anden bremseholder til dit forhjul. Evt via den blå avis...
Kan måske købes i en knallert forretning.

Hvorfor din motot drikker olien, det kan være en deffekt simmerring, deffekt pakning.
vh ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-08 11:46

Din bremsekabelkolder kan du ikke sætte på da det er støbt aluminium.
vh Ben

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 10-06-08 11:57

hvor kan man få en ny bremseholder synes ikke jeg kan finde nogen !!!! Tak for god info !

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 10-06-08 12:04

Prøv en forhandler, men der må være masser hvis du sætter en annonce i den blå avis.
www.dba.dk

vh Ben

Kommentar
Fra : import1995

Dato : 10-06-08 12:19

Er der evt. nogen der ved hvor man kan købe for bremse kabelholder ???? Tak for godt svar til Benjamin, point følger !

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 47 point
Dato : 10-06-08 12:28

H
Prøv at kig på
http://www.puch.dk
søg på ankerplade.
vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : import1995

Dato : 10-06-08 13:10

Tak for svaret Benjamin.Hansen.