/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Trampolin
Fra : MSS
Vist : 1193 gange
100 point
Dato : 10-06-08 07:34

Hej

Vi overvejer at købe en trampolin til vores søn på 6 år. Han virker meget interesseret, og vil gerne have en.

Har nogle "erfaringer" med trampoliner; bliver de brugt meget ? Hvilken størrelse er at foretrække ?

mvh
MSS

Accepteret svar
Fra : AG112

Modtaget 110 point
Dato : 10-06-08 07:48

VI HAR EN PÅ CA 4 M TIL 5 BØRN FRA 4-12 ÅR, DEN HAR DE UTROLIG MEGET FORNØJELSE AF.

BØRNENE KAN FINDE PÅ AT LEGE ALLE MULIGE LEGE PÅ DEN, OGSÅ NOGLE HVOR DE BARE SIDDER NED I RUNDKREDS.

VI HAR LIGE KØBT ET NYT SIKKERHEDSNET TIL DEN, DA DET GAMLE VAR GÅET TIL I VINDEN, MEN DET BRUGER BØRNENE OGSÅ MEGET TIL AT KOMME HELT UD TIL KANTEN, UDEN FARE FOR AT KOMME UD OVER.

JEG TROR I KAN FÅ RIGTIG MEGET GLÆDE AF EN DER ENDELIG IKKE ER FOR LILLE.

I DAG KAN DU KØBE DEM FRA CA. 1500,- KR INCL. SIKKERHEDSNET.

GOD FORNØJELSE
MVH
AG112

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-08 07:57

Prøv engang at læse denne artikel

http://ekstrabladet.dk/forbrug/forbrug_nyheder/article258789.ece

I må endelig også købe sikkerhedsnettet, alt for mange kommer til skade, fordi de lige vil spare det sidste

Rigtig god fornøjelse

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-06-08 08:16

DE FLESTE ULYKKER SKER, NÅR BØRNENE PRØVER AT SLÅ KOLBØTTER I LUFTEN, DET ER NU MEST DE STØRSTE BØRN, DER HAR KRÆFTER TIL AT PRØVE DET.

HOS OS HOPPER BØRNENE OFTEST FLERE AF GANGEN, MED HINANDEN I HÅNDEN ELLER ALENE, VI HAR HAFT TRAMPOLINEN I 4 ÅR, OG HELDIGVIS ALDRIG HAFT NOGEN SOM HELST SKADER.

GOD FORNØJELSE
MVH
AG112

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 10-06-08 08:23

Dejligt for jer, at i ikke har haft uheld.

Det har været i radioen og også i aviserne, hvordan der er kø på sygehusene pga trampoliner, så
helt uskadelige er de ikke, - men sådan er det jo også med hoppepuder og mange andre sjove ting -

http://ekstrabladet.dk/kup/sundhed/article999295.ece

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-06-08 08:24

Vi har en semiproof med grøn kant til omkring 4.500,- den kan holde til det hele vi har haft den i 5 år nu og den holder også til voksne Vi har aldrig haft noget sikkerhedsnet og ejheller skader Folk der prøver vores er begejstret i forhold til at springe på de billige modeller.

Kommentar
Fra : MSS

Dato : 10-06-08 08:37

Hej

Vi har set een i Bilka i denne uge på 4 meter. Vil den, rent kvalitetsmæssigt, være ok at købe ?
(ved jo godt, at jo dyrere jo bedre, men mon ikke denne er ok ??)

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-06-08 08:41

Jeg har gået til professionel trampolin.
Under træningen er der, for sikkerhedens skyld ALTID en person på hver side, samt kæmpestore madrasser for hver ende.
Man kan komme slemt tilskade uden at tænke på sikkerheden, så køb for guds skyld et net.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 10-06-08 09:33

Citat
så køb for guds skyld et net.

Hi jeg troede det var for ungernes skyld

Godkendelse af svar
Fra : MSS

Dato : 10-06-08 10:34

Tak for svaret AG112.

Nu skal det prøves : - )

mvh
MSS

Kommentar
Fra : AG112

Dato : 10-06-08 12:34

SELV TAK MSS,
DET TROR JEG IKKE I VIL FORTRYDE.
MVH
AG112

Kommentar
Fra : mulberry

Dato : 10-06-08 16:39

Gud er alle vegne - også i børnene

Kommentar
Fra : A-R-Ana

Dato : 17-07-08 11:42

Det ville være en super god ide!
Jeg selv hopper meget på trampolin og har MEGET stor glæde af det (Jeg er 16 år ;)
Det burde du gøre.. hmm nu er han jo ikke så gammel.. men jeg ville nu købe en stor en for så kan han os bruge den når han blir på min alder, for der SKAL det være en stor.. Ellers er der ikke nok plads :)