/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Farver?
Fra : mose1992
Vist : 417 gange
65 point
Dato : 09-06-08 23:59

Hej, jeg tænkte om man kunne få andre farver en de i forvejen indlagte farver. (Blå, olivengrøn og sølv) Dem som man kan ændre ved at højreklikke, egenskaber og ind i udseende. Nogen der kender et sted man måske kunne "customize" så man fik nogle andre farver. Gerne så mange så muligt. Forandring fryder. Tak.

Mose1992

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 00:47

http://www.google.dk/search?hl=da&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=windows+XP+temaer&spell=1

På ovenstående link kommer en masse søgeresultater på windows xp teamer, klik ind på de forskellige sider og se om der er noget af de du kan bruge.

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 08:31

Ellers kan du prøve Windows Blinds den tilbyder simpelthen, alt :)

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 10-06-08 12:02

Jeg har været inde og kigge lidt på f.eks. wincustomize.com men det jeg leder efter er samme stil bare nogle andre farver. Og gratis :D.

mose1992

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 14:48

Nå ok. Start ->Kontrolpanel->Personlige indstillinger->Vinduesfarve og udseende.

Det er vist hvad du leder efter ;)

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 11-06-08 21:16

Nej, det er bare de normale farver... Ellers tak.

Mose1992

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 11-06-08 21:44

Nååh du bruger XP. På vista kan du selv lave farverne derinde ;)

Kommentar
Fra : mose1992

Dato : 12-06-08 11:04

Nåh.. Ja.. Det har jeg vist glemt at skrive.. :D