/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
backWeb??
Fra : gekkin
Vist : 326 gange
100 point
Dato : 05-03-03 21:21

Hej

Forleden åbnede jeg min Sygate firewall og så i dens "running applications" et program den blokerede for. Det hedder backWeb-8876480.exe. Jeg kender ikke noget til det program men dets filer ligger i mappen C:\Programmer\Desktop Messenger\8876480\Program.

Er det bare microsofts messenger eller hvad sker der?

På forhånd tak

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 21:27

Hej
Det lyder ikke godt at Blokerer for din firewall Virker din firewall så ikk..?
Jeg har ikke den fil du omtaler.

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : alkoy

Dato : 05-03-03 21:31

har løsningen men først pointne

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 21:53

-alkoy-

det kan du sq da ik sige gekkin skal da have mulighed for at vælge mellem svarene og det han/hun finder bedst eller løser problemet må pointene gå til..!
han/hun kan da ikke være sikker på at dit svar løser problemet..
men hvis du mener det gør så frem med det da så får du jo nok alligevel pointene hvis det er rigtigt...

Solgaard

Kommentar
Fra : gekkin

Dato : 05-03-03 22:13

Man skal gøre sig fortjent til pointene så derfor: skriv først hvis du vil være i betragtning til dem.....

Kommentar
Fra : arly

Dato : 05-03-03 22:23

Hej Gekkin,

Det er en auto-SW opdaterings program som følger med Logitech Soft Ware.

Med venlig hilsen

Arly

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 10:51

Ja, det er da drøn frastødende det der alkoy - og desuden hedder det ikke "har løsningen men først pointne" men "har løsningen men først POINTENE" ......

desuden snyder du, alkoy - i dette link brændte du spørgeren af, noget så eftertrykkeligt - så til andre : lad være at hoppe på den, men POINTENE først og svar bagefter.

http://www.kandu.dk/dk/spg/11543

Hilsen Fnoller

Kommentar
Fra : Fnollerpige

Dato : 06-03-03 10:53

men .... æææhhh der skulle stå MED POINTENE først og svar bagefter

det giver jo ligesom en heeeelt anden betydning, ikk`

Kommentar
Fra : bogrunberger

Dato : 08-05-03 11:05

Det hedder altså "pointerne"... :p

Kommentar
Fra : bogrunberger

Dato : 08-05-03 11:08

Du kan læse om Backweb og om hvordan man fjerner det her: http://www.pestpatrol.com/PestInfo/B/Backweb.asp