/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Trackmania Nations Forever
Fra : ZyphoZ
Vist : 594 gange
200 point
Dato : 09-06-08 20:12

Problemet består i at Trackmania Nations Forever is loading forever.

Det mystiske er nemlig at den tager enorm lang tid om at loade men når den så er i menu eller i en bane så kører det perfekt.

Jeg kører Vista 32-bit Home Premium. Hvis i skal bruge mere info så bare sig til

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 09-06-08 20:16

Lyder underligt

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 20:34

Ja nemlig

På deres eget forum har en det samme problem og han får besked på at rode med settings, har jeg gjort. Køre som administrator, har jeg gjort og prøve at køre på 1 core men en anden spiller på flere så det er ligegyldigt. Han har et Nvidia GeForce 8400M GS graphic card og jeg har Nvidia GeForce 8600 GT. Jeg kører quadcore Intel Core 2 Quad CPU Q6600 og han kører Intel Core2Duo T9300 2,5GHz processor så kan ikke se hvad vi har tilfælles. Desuden spiller han på en bærbar og jeg spiller på stationær. Men han spiller det også på hans stationære og der fungerer det fint!

Keep up the good work :)

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 20:39

Her er forresten linket til den tråd jeg snakker om

http://www.tm-forum.com/viewtopic.php?f=10&t=15318

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 09-06-08 20:41

Har du opdateres hvad der nu kan opdateres, driver og direct-x....?

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 20:45

Lader lige mit Driver Magician køre. Hvor kan jeg opdatere directx?

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-08 20:50

Citat
Hvor kan jeg opdatere directx?

Her f.eks.
http://www.filehippo.com/download_directx/

mvh klaudi

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 20:55

Jeg kører Dx 10. :P

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 09-06-08 21:01

Æv...

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-06-08 21:11

Nåe ja det er jo Vista

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 09-06-08 21:24

Det hjalp ikke. Kom også lige i tanke om at jeg faktisk ikke havde problemet det første lille stykke tid jeg spillede. Men for ca. en måned siden installerede jeg en demo til den betalte version af TrackMania kaldet United og den havde det samme problem. Håber dette kan hjælpe lidt

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 10-06-08 08:55

Så kunne det være, at det ville være en fordel, at prøve at afinstallere det fuldstændigt. Og fjerne eventuelle konfigurationer der ligger i Application Data\TrackMania.

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 11:36

Har også prøvet at reinstalle men prøver at starte "på en frisk"

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 10-06-08 11:46

Har du prøvet at fjerne TrackMania mappen under Applicatin Data mappen?

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 12:01

Er det den mappe som også hedder ProgramData? kører dansk vista

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 15:30

Nu har jeg slettet alle tilbageblevne data og installeret igen men problemet er her stadig :(

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 10-06-08 16:49

Det ved jeg ikke lige, det er den der under winXP ligger under C:\Documents and Settings\All Users\Application Data\TrackMania på min pc.

Okay, jeg har nu ikke flere rationelle forslag.

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 10-06-08 17:43

Mange tusind tak for hjælpen men det virker stadig ikke :(

men mange tak fordi du prøvede

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 11-06-08 14:27

Ja, det var så lidt, men det kan være du skal følge med på deres eget forum.

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 11-06-08 14:47

Tråden er desværre totalt inaktiv :/

Kommentar
Fra : Nickoe

Dato : 11-06-08 20:31

Ja, nok heller ikke så mange her der lige ved hvad det er... måske og dog...

Kommentar
Fra : ZyphoZ

Dato : 11-06-08 20:45

Derfor jeg prøvede men ikke nogen andre end dig der har prøvet :P