/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
Båstad Sverige
Fra : Ammitz
Vist : 722 gange
200 point
Dato : 09-06-08 18:25

Er der nogen som kender et sted i nærheden af Båstad, hvor man kan overnatte i en god seng.
Det må ikke være for dyrt, - så et stort hotel er udelukket.
Nogen gode forslag?

Ammitz

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 18:45

Hele Bjärehalvön og Kullahalvön er pokkers dyrt.
I det mørke Småland er priserne normale.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 18:46

Der er jo Hallandsåsens motel på bakken ved motorvejen.
De er heller ikke billige.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 18:48
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 18:49
Kommentar
Fra : Ammitz

Dato : 09-06-08 19:02

Jeg har været inde at se på hvad nettet kunne byde på i det sydlige Halland/Nordlige Skåne, - men er ikke stødt på noget, jeg synes passer mig.
Derfor spurgte jeg om der var nogen som kendte til et godt billigt sted med 2 gode senge.

Ammitz

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 19:06

Det findes ikke i området.
Som sagt det er for blærede stenrige hele regionen.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 09-06-08 19:08

Min familie har hotel der og tjener fedt på storsnudede turister.

Accepteret svar
Fra : jomfruane

Modtaget 200 point
Dato : 09-06-08 20:54

http://www.enehall.se/?pid=53&sub=1&sub2=20

er det rimelig pris?

ellers kunne i måske bruge Ängelholm der er lidt billigere.

http://www.bedandbreakfast.dk/?country=3&state=31&city=129&language=1&s=Ängelholm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 10-06-08 08:33

Citat
- Ubesvarede 1
- Besvarede 47
- Annullerede 25
- Slettede 1
Ialt 74

Godkendelse af svar
Fra : Ammitz

Dato : 10-06-08 09:59

Tak for svaret jomfruane.

enehall er et godt bud - man ser deres priser i Sv.kroner så man kan jo dividere med 100 og gange med 80, - og så er det jo nogenlunde rimeligt.
Tillige ser man på siden mange billeder både inde- og udefra, så man kan danne sig e indtryk af stedet.
Tak for svaret.

Ammitz

Kommentar
Fra : jomfruane

Dato : 10-06-08 15:02

Velbekomme - god tur!