/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Campingplads i Fredericia
Fra : takker
Vist : 1250 gange
31 point
Dato : 09-06-08 16:58

Jeg skal i weekend 25-26-27 juli til Fredericia.

Vi har valgt at overnatte i telt på en campingplads.

Familien består af mor og far samt en 5 årige.

Vi er mest til rolige og små hyggelige campingpladser.

Hvilken erfaring har du om dem der ligger i og nær Fredericia?

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-08 17:07

Jeg har været på Treldenæs Camping, den ligger ikke langt fra Fredericia... (Jeg var selv på besøg i Snoghøj)

Jeg var der sidst i september, så hvordan den er i højsæsonen, kan jeg desværre ikke svare dig på

http://treldenaes.dk-camp.dk/pages/webside.asp?languid=1&articleguid=19815

Kommentar
Fra : takker

Dato : 09-06-08 17:16

Den er lige en tand for funky til vores smag, men en weekend hvor den kun står på børnesjov tror jeg den er perfeckt, men denne weekend vil jeg sætte pris på det rolige

Accepteret svar
Fra : hellegudme

Modtaget 41 point
Dato : 09-06-08 17:30

Hvis I er til rolige hyggelige omgivelser, så overvej at smutte lige over broen (den gamle) til Middelfart til Gals Klint camping.
Den ligger lige ned til vandet (ikke badeegnet for en 5-årig) og tæt på skov. Der er ikke langt ind til Middelfart centrum.
Pladsen er dejlig og "campingfar" er rar og imødekommende.

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 09-06-08 17:34

Ha ha, i behøver da ikke lige lige op af det funky, vandplaskeriet mm er i den ene ende af pladsen.. omgivelserne ved Trældenæs er meget flotte, så om ikke andet så kør en tur forbi, og gå ud til vandet

Hva så med denne her

http://www.campingferie.dk/h1_campingpladser/s/visplads.asp?plads=175

Kommentar
Fra : takker

Dato : 09-06-08 17:46

Jeg vil helst ikke over på den anden side af broen, vi har andre aftaler i Kolding og Fredericia, efter en larm med andre vil vi sætte pris på lidt ro.

Jeg har selv kigget på Trekandtens Camping, har nogen været på den?

Jeg kan se at der er flere muligheder i Kolding, hvilket også er den by resten af huse helst vil sove i, måske ender det med at jeg overgiver mig

Godkendelse af svar
Fra : takker

Dato : 21-07-08 19:16

Tak for svaret hellegudme.