/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
TÆT GRUPPE AF SMÅ-ØER MED PALMESTRANDE ~
Fra : Jens_Jensen
Vist : 273 gange
40 point
Dato : 05-03-03 20:31

Jeg leder efter et sted på kloden hvor der er palmer, sandstrande, vandsport, natteliv, snorkling, dykning, marina.
VIGTIGT: Der skal være tale om et område hvor, der er MANGE små palmeøer TÆT på en større hovedø eller fastland (med større by; min. 10.000 indbyg.), så man kan sejle i en lille motorbåd fra ø til ø på kort tid. Man skal kunne se fra ø til ø - max 5 km fra ø til ø. Hovedøen/fastlandet må gerne være moderne og meget turistet.
Sprog: Engelsk.
Temperatur: 20-30 grader.

Svaret skal være detalieret, det er ikke nok at skrive f.eks. Bahamas (for stort område) derimod ville British Virgin Islands være et bedre svar. (Gå evt. ind på Lonelyplanet.com klik på Worldguide og klik så på kortene for at finde rundt i verden.)

Skriv lidt om destinationen (med links) så svaret ikke bare bliver ét ord - har du været der ?

Engang havde Jubii.dk en rejseside hvor man kunne stille spørgsmål til en rejse-ekspert, kender du et sted på nettet hvor man kan stille rejse-spørgsmål ?

Tak for svarene !

Jens

Kommentar
Fra : solgaard

Dato : 05-03-03 20:39

Hvad med de kanariske ø'er..?
der er både palmer sandstrand (-tenerife det er dårlige strande)

Held og lykke

Mvh

Solgaard

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-03-03 06:49

Hey! Hvad er der galt med det sydfynske øhav?

Nå, spøg til side - og hvis pengepungen kan tåle det, så prøv at kigge lidt på Malaysia (Langkawi) eller Cuba (Cayo Guano).

God rejse...

Kommentar
Fra : jmammen

Dato : 08-04-03 15:36

Jeg har selv været på Perhentian Island i Malaysia. Absolut det fedeste sted jeg har været!!! Helt unik lille sted med et par små øer.

Så er der i Thailand Koh Samui, Koh Pha Ngan og Koh Tao der ligger sammen på den østlige side af Thailand. Den vestlige sider er der Phi Phi Island.

mvh Jonas