/ Forside/ Teknologi / Hardware / Printer / Spørgsmål
10  Bille1948 1885
Overførelse papir eller ? pads
Fra : sokoban
Vist : 2730 gange
120 point
Dato : 08-06-08 21:28

Mangler noget, såkaldt papir eller hvad man nu kalder det.

Det skal kunne bruges som (såkaldt) papirtatoo´s
eller til DIREKTE overføring, til anden genstand, ved at gnuppe det over på genstanden,
og det skal kunne overføres til stort set alt.

Og det skulle gerne kunne bruges til en Dansk printer, der ikke koster for meget.

Har også hørt om papir - plastik ? kaldes det PADS ?, eller andet, ved det ikke.

Men hører meget gerne om en forhandler - link, der ligger inde med noget der kan bruges.

Takker på forhånd.

Havde selv fundet et link, men desværre røg det ud igen.

Er tilbage Mandag aften.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-08 21:37

Er det mon ikke Transfer papir du mener - det kan købes mange steder bl.a. her
http://www.printerpatroner.dk/shop/t-shirt-transfer-papir-2877c1.html

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 08-06-08 21:45

Desværre, har set disse såkaldte stryge-ark, men nej.
Det jeg så på et link, var til at overføre DIREKTE til andet materiale, ved at gnuppe det over
på selve emnet, som så senere skulle efter-behandles med lak eller andet, for at det selvfølge kunne bibeholdes som et billede.
Jeg ved det findes, men linket røg desværre ud, ØV altså.

Men nu jeg ser på dit link, var det altså TÆT på.
Noget der hedder ''trans ? '' papir.

Troede ikke der blev svaret så hurtigt.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-08 21:47

Nu stryger man nok ikke mod huden med et strygejern

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 08-06-08 21:48

Citat:
Noget der hedder ''trans ? '' papir.
Lige med at se hvad der bliver henvist til.
Men det hed noget i samme stil, bare til keramik/ krus/ metal, og så kan listen jo blive lang.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-08 21:59

Prøv her
Citat
Med det nye koncept Tilano Fresco kan du nemt overføre fotografier og motiver til forskellige overflader så som kalksten, fliser og glas.

http://www.gavergaver.dk/produkter/tilano.asp

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 08-06-08 22:20

Citat:
Denne vare er desværre udsolgt.
Og deres demo virker heller ikke. Så svært at afgøre, om det var det, tvivler.

Noget den stil SKAL det være, men siden jeg var inde på, havde 10/ 20 ark til en hund = 99,95-
og lignede den side du først henviste til, har selv Googlet lidt, men kan som sagt ikke huske siden, stadig ØV.
Søgte dengang på! / patsh paperware transfer tatoo copy og flere, og fandt en Dansk side, som sagt, den kunne findes på Google, under reklamer til højre, eller helt i toppen.
Men ikke noget der hedder, strips marker batches / transperent
Hvis det kunne hjælpe, nå, stopper for i dag.

Takker for hjælp indtil videre,

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-08 22:55

Jeg mener, at www.inkclub.dk har noget, som kan bruges - kan ikke huske, hvad det hedder.

Transfer papir kan b.l.a. fåes i Bog&Idé , kik på hylderne med diverse printer papir/labels - mon ikke også det fåes i www.panduro...

Hanne

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 09-06-08 08:01

Citat
Og det skulle gerne kunne bruges til en Dansk printer

Ikke for at det har noget med sagen at gøre men hvad slags "dansk printer" har du?
alimak

Kommentar
Fra : sokoban

Dato : 12-06-08 23:07

Ikke for at det har noget med sagen at gøre men hvad slags "dansk printer" har du?
alimak

SÅ´en, der kan købes til under en tusse i Danmark.
+ DK software = originalt

Eller har krudt-tårnet stadig åbent, FE`S forbi det i sidste uge,
MEN_ fik da et godt bille af Kirken + Glos.

Accepteret svar
Fra : bredker

Modtaget 120 point
Dato : 13-06-08 05:37

mon ikke det er dette du tænker på , men det er ikke helt billigt at starte op
http://www.sublimation.dk/

Godkendelse af svar
Fra : sokoban

Dato : 21-06-08 00:42

Tak for svaret bredker.
kr. 198.00(excl.moms)
110 ark A4 sublimations tryk papir.

Tror ikke jeg kommer det nærmere.
Og så er prisen endda billigere end det jeg havde set = 20 for CA: 100.-

Takker til alle.

Om ikke andet, ved jeg hvad jeg skal spørge efter.