/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Vedr. Outlook 2003
Fra : 2100
Vist : 580 gange
50 point
Dato : 08-06-08 18:49

Hvordan er det lige man opsætter sin kalender der er opkoblet på et net, så andre medarbejde kan se ens kalender og ligeledes indskrive et møde i ens kalender hvis man er ledig.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-08 18:55

Kalender programmet skal ligge på serveren - også.

Så vidt jeg ved.

Eller også skal du have en Exchange server.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 08-06-08 18:57

Kalenderprogrammet ligger på serveren.

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 08-06-08 19:02

Kører i Exchange server?

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 08-06-08 19:08

Det ved jeg ikke noget om, men vi er 900 ansatte

Accepteret svar
Fra : Kortoververden

Modtaget 60 point
Dato : 08-06-08 19:12

Det gør i sandsynligvis så

Klik på Del min kalender under Kalender i navigationsruden.
Klik på Tilføj.
Skriv navnet på den person, du vil give tilladelser til deling, i boksen Skriv et navn, eller vælg et på listen.
Klik på Tilføj, og klik derefter på OK.
Klik på navnet på den person, der netop er blevet tilføjet, i boksen Navn.
Vælg et af følgende tilladelsesniveauer under Tilladelser: Ejer, Udgivende redaktør eller Redaktør.
Kontroller, at afkrydsningsfelterne Opret emner og Læs emner som minimum er markeret.
Kontroller, at Alle er markeret under Rediger emner og Slet emner.
Bemærk! Uanset hvilke tilladelser du tildeler andre, får de ikke vist detaljer om eventuelle emner, som du markerer med Privat.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-08 19:14

Så har I nok Exchange Server.

Du skal ind under Indstillinger, Andet, Avancerede indstillinger, Styring af tilføjelsesprogrammer, men jeg tror du skal være på den server, hvor Exchange er installeret, for at du kan gøre det.

Kommentar
Fra : 2100

Dato : 08-06-08 19:17

OK så langt, hvad skal jeg vinge af for at de kan indskrive et møde i min kalender

Godkendelse af svar
Fra : 2100

Dato : 08-06-08 19:32

Tak for svaret Kortoververden.