/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
Forbrugerpanel.
Fra : Musiclover
Vist : 1158 gange
100 point
Dato : 08-06-08 17:36

Hej.

Jeg har i tidernes morgen tilmeldt mig et slags forbrugerpanel hvor man får tilsendt skemaer i ny og næ og får points for at svare på disse. Man kan for de tildelte points købe ting i web-storen på denne hjemmeside. Jeg er rimelig sikker på at navnet starten med w ( og det er ikke www jeg mener ) Er der nogen der kan hjælpe mig med navnet, for er ved at blive småtosset over ikke at kunne huske det.

Mvh.

Musiclover.

Kommentar
Fra : severino

Dato : 08-06-08 17:49

Jeg tror du skal glemme alt det de lover!
Jeg er selv med til at besvarer disse skemaer!
Man kan vinde både det ene og det andet,men jeg har i de år jeg har været med, end ikke set en trækningsliste.
Jeganser det foren billig måde at få lavet en markedsannalyse på, da de tjener penge på at lave disse annalyser, men ikke giver noget igen.
Sådan lidt a'la KANDU metoder!

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-08 17:55

Jeg "vandt" engang 1 abonnement hos Debitel, og fik tilsendt et SIM kort til telefonen. Efter 3 månder fik jeg en E-mail om, at min konto var i minus.

Jeg havde overhovedet ikke brugt kortet.

Efter nogel E-mails slettede de abonnementet.

Så "noget" kan man "vinde".

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 08-06-08 18:04

Jeg fik et simkort af leasy til min mobil.
Den konto lukkede de to måneder senere,
der var ikke penge nok i den kunde.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-08 18:45

Jeg tror bestemt det er webpol du mener ik´
http://www.webpol.dk/

Kommentar
Fra : Musiclover

Dato : 08-06-08 18:48

Det er ikke konkurrencer jeg tænker på - jeg er også medlem af Zapera hvor man enten kan gemme sine points og købe i webshoppen eller deltage i konkurencer - jeg har tidligere også købt i webshoppen ved det forbrugerpanel som jeg mangler navnet på nu, da jeg stadig har points tilgode som jeg ikke har fået brugt. Dette forbrugerpanel er så vidt jeg ved altså ganske reelt.

Godkendelse af svar
Fra : Musiclover

Dato : 08-06-08 18:49

HelleBirgitte du er bare en skat - tak fordi du har reddet min dag, det var på nippet til at drive mig til vanvid.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-08 18:52

Jeg er selv med i webpol forbrugerpanelet - ingen snyd der, man får de præmier, der er lovet
Citat

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 08-06-08 18:53

Selv tak - glad for at kunne "redde din dag"