/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
singer symaskine
Fra : eln
Vist : 2493 gange
300 point
Dato : 08-06-08 15:21

jeg mangler et tandhjul til en gammel symaskine ,en singer 784 ,det er det tandhjul ,der sidder vandret under spolen og får spolen til at snurre rundt ,jeg har været rundt ved alle singer forhandlere men der er ingen der ligger inde med lige det tandhjul, er der mon nogen herude der måske ved, hvor jeg kan være så heldig at finde sådan et , jeg har også været rundt på flere loppemarkeder uden held

mvh.eln

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 08-06-08 15:31

Prøv at ret henvendelse til Leif Jensen, ham har jeg hørt meget godt om

http://www.symaskiner-netsalg.dk/default.asp?id=12814

Accepteret svar
Fra : Camillasmoster

Modtaget 310 point
Dato : 08-06-08 15:50

Eller Guldager & Søn(ner) i Ryesgade i Århus...

Hanne

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 16:36

Jeg er ikke klar over om det er en gammel håndmaskine. Men des ældre maskinen er des ældre skal reparatøren nok være. De større forretninger gemmer ikke de gamle rodeskuffer. Det kan da oss. være han har en maskine stående bagved, hvor han kan tage et hjul fra. kig i den blå avis, der er lidt af hvert.
Har du tid at vente så dukker den op før eller siden på loppemarkederne.

Kommentar
Fra : valde.

Dato : 08-06-08 16:43

Her er en del reparatører rundt om i landet med adresser og telefonnr.
http://www.reparationsguiden.dk/vis.php?kat=11

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-06-08 17:35

Ny sy maskine koster 500-600

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 08-06-08 17:36

Og ja jeg syr selv

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 08-06-08 21:07

dr_dem

Guldager er et meget gammelt firma, og har alt mellem Himmel og Jord til symaskiner.

eln - prøv at sætte en annonce under søges/købes i diverse aviser, som f.ek.s www.papkassen.dk , www.dba.dk , www.guloggratis.dk

Godkendelse af svar
Fra : eln

Dato : 12-06-08 19:55

Tak for svaret Camillasmoster.

jeg ringede til guldager i århus hvor jeg fik fat i en medarbejder ,der vidste noget om singer symaskiner ,han kunne skaffe reservedelen fra sverige ,prisen ville ligge på 800 til 900kr. men som han sagde ,der sidder to tandhjul mere ,hvis de også snart er slidt op så er det ved at være en dyr symaskine og stadigvæk gammel ,det har han jo ret i. tak for alle svarene

mvh. eln

Kommentar
Fra : Camillasmoster

Dato : 14-06-08 13:18

Velbekomme eln.

Ærgerligt med dyre reservedele!

Ja, de "Guldager"e ved noget om symaskiner, og yder god service.