/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
kan du rette denne text fra dansk til en~
Fra : jacobc
Vist : 567 gange
100 point
Dato : 05-03-03 19:29

oversæt det her og jeg vil gerne have vis du skriver det med stort det hele for jeg skal sende det til en der hele tiden sender reklamer til mig og det er ikke lovligt!!! over sæt dette:

IKKE SENDE FLERE FUCKING KLAME REKLAMER TIL MIG FOR JEG GIDER IKKE SE PÅ DET VIS DU/I IKKE STOPPER SÅ MELDER JEG DIG/JER TIL POLITIET SÅ STOP DIN FUCKING NAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Accepteret svar
Fra : oldwiking

Modtaget 110 point
Dato : 05-03-03 19:44

I'm absolutly uninterested of yours issue of stupide and awgfully advertisments and are demanding you to stop forwarding all kind of such right away.
In case you do not adhear, there will be taken step to stop you by mean of the law and their officials, rigth away.

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-03-03 19:47

eh...:

DONT SEND ALL THAT FUCKING ADVERTISEMENTS TO ME ANYMORE. I DONT WANNA READ IT, SO STOP THE SHIT OR I WILL CALL THE POLICE, YOU FUCKING IDIOT...

sådan ville jeg formulere det....

men tror du ikke det er muligt at afmelde dig de der reklamer, det plejer at stå i bunden af dem, hvordan du gør.. !

Jon

Kommentar
Fra : Jon

Dato : 05-03-03 19:49

oldwiking, han bede om en "let" engelsk version, og din er måske lige i overkanten med fine ord , men den er helt sikkert mere human end min er !!!

Kommentar
Fra : arly

Dato : 05-03-03 19:55

Hej,

Hvis du ikke kan afmelde reklamen som Jon beskriver kan du sætte afsenderen som uønsket E-mail under "handlinger" "Uønsket E-mail" og indsætte afsender addressen.

At true med politi tror jeg ikke på virker.

Med venlig hilsen

Arly

Kommentar
Fra : Lequack

Dato : 05-03-03 20:12

Så er problemet bare at mange spammails kommer fra adresser der skifter afsender hvergang... Og forøvrigt er det ikke altid en god idé at afmelde på unsubscribe, for så ved firmaet at de har sendt til en aktiv emailadresse.

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 20:49

IKKE SENDE FLERE FUCKING KLAME REKLAMER TIL MIG FOR JEG GIDER IKKE SE PÅ DET VIS DU/I IKKE STOPPER SÅ MELDER JEG DIG/JER TIL POLITIET SÅ STOP DIN FUCKING NAR!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Et bud på en let oversættelse kunne være:

STOP SENDING ANY MORE FUCKING DISGUSTINGS ADS TO ME 'CAUSE I DON'T WANT TO LOOK AT IT. IF YOU DON'T STOP I'LL REPORT YOU TO THE POLICE SO STOP YOU FUCKING MORRON!!!!!!!!!!!!!!!

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : oldwiking

Dato : 05-03-03 22:44

Ved at anvende denne form stiller jeg mig over modparten og forsøger at overtone me en arrogant form, dette er ganske bevist, og jeg kender virkningen deraf.
If we have a problem its not my problem it's his problem
OWM

Kommentar
Fra : CLAN

Dato : 06-03-03 05:03

Hej,

Hvorfor dog ikke bare lukke af for de kedelige "afsendere" i dit mail program, lige nu sidder jeg kun med en engelsk version af Microsoft Outlook (er på arbejde), men brug din hjælpefunktion i dit mail program og bliv ført til, hvordan du udelukker en postadr.

Hygge... and take care

Søren

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 06-03-03 10:33
Kommentar
Fra : philipf

Dato : 06-03-03 12:00

Hvorfor hjælper I overhovedet jabobc ???

Manden snyder jo med flere profiler, så det står langt ud af ørene på ham jo...
http://www.kandu.dk/dk/spg/11777

/Philip

Godkendelse af svar
Fra : jacobc

Dato : 06-03-03 13:14

Tak for svaret oldwiking.