/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
hej jeg leder efter et program
Fra : street-bili
Vist : 684 gange
35 point
Dato : 07-06-08 04:31

hey jeg søger et program sådan at jeg ikk behøver og side og klikke på min mus konstant ved bare ikk hva sådan et program hedder eller lignende... nogle der kender et ??

Kommentar
Fra : severino

Dato : 07-06-08 07:36

I hvilken forbindelse skal du da sidde og klikke, som du ikke gider. Hvad er det for et program som du bruger hvor du skal klikke så meget?
Prøv at uddybe dit spørgsmål noget mere klart!

Kommentar
Fra : mlkl

Dato : 07-06-08 14:15

Hmm.. Jeg forstår nu heller ikke spørgsmålet???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-08 14:39

er det tastaturgenveje du søger ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-08 14:42
Kommentar
Fra : Teil

Dato : 07-06-08 14:44
Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 35 point
Dato : 08-06-08 06:38

Jeg tror at er tale om et program som kan 'klikke for en' på sider, hvor mange klik betyder man optjener point/chancer/penge !

Altså en autoclick webapplikation.

Der findes en del 'derude' med forskellige features. F.eks. disse 2 gratis freeware programmer :

1.) http://www.brothersoft.com/autoclick-51202.html
2.) http://www.brothersoft.com/mofiki.s-autoclicker-premium-84029.html

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-06-08 21:23

Citat
hey jeg søger et program sådan at jeg ikk behøver og side og klikke på min mus konstant ved bare ikk hva sådan et program hedder eller lignende... nogle der kender et ??

Hvad skal DU SÅDAN SIDDE AT KLIKKE PÅ _hele tiden
der findes mange former for AUTO_CLICKER
SØG PÅ GOOGLE________ men tror nærmest
DU HAR FÅET BESØG AF KLUMME´s lus og lopper.

er det BARE for at uploade______LOL

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-06-08 21:24

Citat
Altså en autoclick webapplikation.

Der findes en del 'derude' med forskellige features. F.eks. disse 2 gratis freeware programmer :

OK_____nu tænkte jeg PÅ NOGET NDET, som
nogen herind FÅR PÆNGE / PINGER for

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 11-06-08 08:30

Et autoclikck program kan nu også være praktisk i de situationer hvor de programmer man anvender i daglige rutiner ikke giver mulighed for at ind-/afspille tastaturmacroer for at nå frem til en speciel funktion.

Det kunne f.eks. være back-up af bestemte biblioteker, programopsætninger og registreringsdatabaseværdier i een arbejdsgang.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 14-06-08 22:40

Citat
Det kunne f.eks. være back-up af bestemte biblioteker, programopsætninger og registreringsdatabaseværdier i een arbejdsgang.

SÅ LAV EN BAT fil den kan tilpasses alla_
hvis man eller er på rette VEJ.
Citat
Et autoclikck program kan nu også være praktisk

Her tænke JEG på at man klikkede for PENGE,
på diverse sider der GARANTERER for //penge
overført til PAYPAL eller ande n godkendt konto.
MEN_____sig hvilken SIDE den skal virke på_og vi er nærmere.
Men IGEN EN´ DER IKKE SVARER...??)(=(%/&%##
ER DET RAPID SHARE_____glem det, og køb en komto

ELLERS KOM DET _____________________lidt nærmere.
der findes også autuprgommar, der optager det som MACRO.

Ellers SPØRG http://www.google.dk/search?hl=da&q=bill+gates+hacker&meta=

Godkendelse af svar
Fra : street-bili

Dato : 19-06-08 16:05

har fundet et men du er da næsten den eneste der kommer med et realt svar tak