/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Samsung DigiMax 410
Fra : due2680
Vist : 16299 gange
50 point
Dato : 05-03-03 18:51

Jeg har lige fået et Samsung DigiMax 410, men uden kabler, kort eller drivere/software.

Jeg var så heldig at finde et gammel kabel som passede... Jeg havde håbet på at man kunne bruge det uden memory-card, kan man virkelig ikke det? Jeg hentede diverse drivere fra Samsungs homepage. Efter installation vil computeren ikke en gang skabe forbindelse til kameraet... Skal jeg vente til posten kommer med mit kort før jeg kan bruge det til noget?

På forhånd tak...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 06-03-03 00:03

Hvis der intet memory er indbygget, så har den intet sted at lagre billederne, og dermed kan det ikke bruges.
Er der indbygget memory i, så kan du ???

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 22-03-03 22:46

Hej due2680
Fik du det til at virke ???
Husk at lukke spørgsmålet når problemet er løst