/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
SP3
Fra : Jockel
Vist : 783 gange
50 point
Dato : 06-06-08 20:22

Skulle SP3 ikke komme automatisk? Jeg har en stationær med XP pro og en bærbar med XP media og begge er sat til automatisk opdatering

På forhånd tak

Jockel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-08 20:42

Den kommer.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 06-06-08 20:43
Kommentar
Fra : swarn

Dato : 06-06-08 20:50

Til Jockel

Jeg syntes at du lige skal læse lidt på denne side:http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47672

Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 06-06-08 21:11

har du prøvet at kikke på brugerdefineret

ps - den kommer med en forældet version af adobes flashplayer der skal afinstalleres og en ny hentes

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 06-06-08 21:30

Til miritdk

Nu er jeg ikke helt med, hvad har det med det spørgsmål som Jockel stiller???
Kan du ikke sige lidt mer om det.

Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 06-06-08 21:38

Jeg har hentet og brændt den SP3 - så jeg kan bruge den til flere computere.
Det er meget nemmere at installere fra en CD...............og så har man den til en anden gang.

Kommentar
Fra : ocorner

Dato : 06-06-08 22:09

Her kan du hente en sp3 til XP og Vista Sp1 i iISO format, brænd den over på cd og installer.

Husk at hente i den rigtige sprog.

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?displaylang=da&FamilyID=2fcde6ce-b5fb-4488-8c50-fe22559d164e

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 07-06-08 08:51

Citat
Til miritdk

Nu er jeg ikke helt med, hvad har det med det spørgsmål som Jockel stiller???
Kan du ikke sige lidt mer om det.

Hilsen Swarn

ganske enkelt

først og fremmest at sp3 ganske enkelt kan downloades fra microsoft update men at den ligger under brugerdefinerede downloads .

Er det flashplayeren du er i tvivl om så læs følgende link

http://www.version2.dk/artikel/7490

Accepteret svar
Fra : swarn

Modtaget 50 point
Dato : 07-06-08 11:57

Lige lidt at læse på, hentet fra Spywarefri's forum, skrevet af Perhaps TeamSpywarefri og i kan læse mer om SP3 her http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47672

Men hvorfor trække et lod i lotteriet for at se om man er heldig. Der arbejdes stadig på SP3 blot til at man er klar over det, men når den snart udrulles automatisk så burde de fleste bugs være væk. Det skal siges at der har været en del store, men det var forventet.

Der er ingen grund til at skrive at "hos mig kører den allerede fint" for det kunne forstås sådan at alle kan nu blot hente den problemfrit. Det kan alle ikke og hvem sidder med problemerne bagefter? Det gør du og Spywarefri's supportere. Vi har jo allerede set flere tilfælde herinde.

Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 07-06-08 14:53

swarn:

Du skriver, at man ikke bør fortælle, at man har hentet XP/Sp3 og at den kører fint.

Hvorfor dog ikke, hvis det nu er tilfældet?

Ved alle installeringer man henter på Nettet er der jo i del fleste tilfælde gode informationer og oplysniger, samt div. afvarsler på siden, som man bør læse grundigt igennem, inden man henter et program.

Man skal jo ikke bare downloade for hver en pris.

God weekend
joan

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-06-08 15:22

Til joan

Jeg kan ikke lige se hvor jeg skriver det, (citat:Du skriver, at man ikke bør fortælle, at man har hentet XP/Sp3 og at den kører fint.citat slut)
Det er ikke mig der har skrevet det der er fremhævet, det er en kopi fra Spywarefri's forum som jeg linker til, hvor man kan læse om XP/Sp3, så den køber jeg ikke

Hilsen Swarn

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 07-06-08 16:01

Pardon swan!

Ja,man skal da lige huske at tyde kommentarerne på tråden ordentligt.
Jeg åbnede nu ikke lige dit link til Spywarefri og så, at det var en kommentar derfra,
du citerede, men troede det var din fremhævede kommentar, da den ikke ikke var sat som "citat".

Nok engang pardon!!!

mvh
joan

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 07-06-08 16:09

Til joan

OK her fra,den varme den varme

Hilsen Swarn

Godkendelse af svar
Fra : Jockel

Dato : 23-06-08 11:25

Tak for svaret swarn.