/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Hjælp til Itunes
Fra : creamygirl
Vist : 432 gange
100 point
Dato : 06-06-08 13:06

Når jeg vil synkronisere spillelister til min iPhone, får jeg en synkroniseringsadvarsel med denne tekst:

"Synkronisering med "spilleliste uden navn" vil ændre mere end 5% af adresser på denne computer"

Man kan så vælge enten at tillade eller annullere - jeg har prøvet begge dele, og mistede ved at tillade handlingen 75 mailadresser..

Hvad fa.... er det for en mærkelig advarsel, og hvordan kommer jeg videre, så jeg kan få lagt mine spillelister på min iPhone?!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 06-06-08 13:32

Spilleliste med navn er alternativet.
Forstår ikke det har noget med mailadresser at gøre.

Kommentar
Fra : creamygirl

Dato : 06-06-08 13:55

Niks Teil.
Det er ikke et alternativ. Havde det været så let - så havde selv JEG kunnet finde ud af det

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 06-06-08 15:15

Hejssa

Når du har tilsluttet din ipod.
Kan du vælge Fanebladet INFO
Her kan du fjerne og sætte betingeslser for synkronisering af
- Adresse
- Kalender
- og evt Webbwovser bogmærker (for Ipod Touch)

Jeg tror det skyldes at Itouch og Outlook ikke samme felter til rådighed, eller at de er døbt med andre feltnavne.

Jeg fik også den besked, men mistede (så vidt jeg ved, har ikke konstateret mangler) ingen mailadresser.

Håber det bringer dig lidt videre
vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 06-06-08 15:17

Jeg glemte lige - den meddelelse skulle kun komme ved første synkronisering..

vh Ben

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 14-07-08 19:38

Tak for svaret Benjamin.Hansen.