/ Forside/ Teknologi / Internet / Andet internet / Spørgsmål
10  stl_s 3378
Piktogrammer på nettet?
Fra : hidane
Vist : 6285 gange
200 point
Dato : 06-06-08 10:54

Jeg synes jeg har ledt højt og bredt på nettet efter et site, hvor man kan finde et godt og bredt udvalg af alverdens forskellige piktogrammer, men det er ikke rigtigt lykkedes. Det er muligt at finde lidt hist og pist, men er der ikke et 'super site' derude med masser af piktogrammer??

Kommentar
Fra : ferik

Dato : 06-06-08 10:59
Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-06-08 11:06
Kommentar
Fra : hidane

Dato : 06-06-08 11:34

ferik
den er nogenlunde dækkende, men er der ikke noget internationalt?

modersvilje
den var for let - jeg har selvfølgelig søgt på google, både på dansk og engelsk....

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-06-08 13:20
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-06-08 13:39
Kommentar
Fra : yearhouse

Dato : 06-06-08 13:41

Prøv evnt. at bruge Yahoo søgemaskine..

Go´ weekend

Kommentar
Fra : hidane

Dato : 06-06-08 13:44

modersvilje
hvis du mener piktogrammer.dk, så ja - men savner noget mere internationalt. den er dog rigtig god

dit sidste forslag er mere piktogrammer til kommunikationsbrug - jeg søger efter informerende piktogrammer, altså til skilte - typen som på piktogrammer.dk

det jeg savner, er et site som bare "har alt"......

Kommentar
Fra : modersvilje

Dato : 06-06-08 14:11
Kommentar
Fra : hidane

Dato : 06-06-08 14:13

yearhouse
DET var for nemt - dit første link til pictogramstudio: de laver og sælger piktogrammer - jeg leder naturligvis efter gratis piktogrammer, hvis det ikke helt er fremgået af ovenstående

og yahoo? tja, dér er også primært links til firmaer, der laver piktogrammer og anden grafik

igen: jeg leder altså efter et site - lidt ligesom de mange sites med gratis fonte - med masser af piktogrammer af den type, som man vil bruge til skilte

(måske piktogrammer.dk er det bedste bud??)

Kommentar
Fra : MissBe