/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Hjælp til at finde sang
Fra : Lærke93
Vist : 538 gange
100 point
Dato : 06-06-08 01:43

Ja, nu har jeg en jeg selv synes er meget svær. Har ikke de helt store ledetråde.
Men det er en sang som synges af en pige, måske ashlee simpsons eller nogen, det lød sådan. Men hun synger noget i stil med "I'm gonna get down tonight", men er ikke sikker på ordene. Det er en sang jeg lige hørte i radioen, men har kendt den noget tid længere. Det er ikke en 80'er sang eller noget, en delvist ny tror jeg :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-08 02:49

Vanessa Hudgens med Let Go, bare et forslag, er det noget i den retning ? http://www.youtube.com/watch?v=AFJrqnSA5cU

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 06-06-08 12:49

http://youtube.com/watch?v=wVHUAE7FLIM

Emma Bunton - We're not gonna sleep tonight

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 06-06-08 13:02

Hejsa.
Det er desværre ingen af de to sange, men tusind tak ellers :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 06-06-08 13:10

Øv troede lige jeg kunne have gjort dig glad op til weekenden, har de ikke play lister på den radio du har hørt sangen ? Så må du kunne finde nummeret ad den vej

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 06-06-08 18:05

Jeg var inde og se, men der er kun omkring 20 sange på playlisten, og det er nogle af de nye numre, som lige er kommet frem :)
Desværre..

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 07-06-08 16:57

jeg troe måske nok det er et 90'er hit når jeg tænker sangen igennem :)

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-06-08 17:26
Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-06-08 17:29
Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 08-06-08 18:22

Desværre heller ingen af de to. Det er mere sådan en slags sang som kunne være emd i sådan en rigtig tøsefilm :D Men tak ellers for svaret.

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 08-06-08 18:46

okay. Hvad var det for en radiostation du hørte den på. og hva dag og tid? Kan du huske flere sætninger fra sangen?

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 08-06-08 20:52

Det var i torsdags mellem 22-24, og det var hit fm Ålborg - Og nej, det er noget i den retning, hun synger i omkvæddet. Kan ikke huske mere. :)

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 08-06-08 21:41

Hit FM er en del af NordJyske Medier. lige som Guld FM, skriv til dem de er rigtig flinke til at svare, jeg skrev og fik musik oplysninger dengang de ikke havde play lister, du kan skrive til dem her: http://www.hitfm.nu/aalborg/kontakt der er også et nummer til SMS

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 09-06-08 14:45

Jeg skrev allerede til dem om fredagen, men har desværre ikke fået svar endnu :)
Men ellers tak

Kommentar
Fra : Lærke93

Dato : 09-06-08 14:56

Så har jeg løst den :)
Det var Stacie Orrico - (There's gotta be) more to life

Annuller spørgsmålet
Fra : Lærke93

Dato : 09-06-08 14:57

...