/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Problemer ved åbning sider
Fra : Breunski
Vist : 700 gange
100 point
Dato : 05-06-08 22:17

Jeg har inden for den sidste uge fået problemer med at åbne hjemmesider på nettet.

Hver gang jeg går til en ny side får jeg den gule trekant med beskeden "Done, but with errors on page".

Kan dette skyldes, at jeg har fået sp3 eller Internet Explorer 7? Jeg har nemlig lige opdateret til begge.

Er der noget jeg kan gøre for, at få det til at virke korrekt igen?

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-06-08 22:33

Ja slet SP 3 igen, der er fejl i den. Windows vil rette fejlen og jeg vil vente med at opdatere til juli, så har de tid til at rette fejlen.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 22:51

Det er voldsom at skulle afinstallere Service Pack 3 på grund af en fejl meddelelse, se her hvad der står i Hjælp for Internet Explorer: Sådan slås scriptfejlfinding fra i Internet Explorer

Klik på knappen Funktioner i Internet Explorer, og klik derefter på Internetindstillinger.
Klik på fanen Avanceret.
Marker Deaktiver script-fejlfinding (Internet Explorer) og
Deaktiver script-fejlfinding (anden)
under Gennemsyn på listen Indstillinger, og klik derefter på OK.

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 05-06-08 23:27

Citat
1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
2. Marker feltet Deaktiver scriptfejlfinding under fanen Avanceret, og klik derefter på OK.
Du kan deaktivere meddelelser om scriptfejl i Internet Explorer 7 ved at benytte følgende fremgangsmåde:1. Klik på Internetindstillinger i menuen Funktioner.
2. Marker feltet Vis en meddelelse om hver scriptfejl under fanen Avanceret, og klik derefter på OK.
kopieret fra microsofts hjælpesider

du har en gammel og usikker adobe flashplayer installeret hvis du lige har opdateret til sp3 - afinstaller under tilføj/fjern programmer og hent igen den nyeste på adobes hjemmeside

http://www.adobe.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 05-06-08 23:39

Scriptfejlfinding var allerede deaktiveret og jeg har forsøgt med nyt adobe flash, men resultatet er det samme.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-08 05:14

Jeg kører sp3 uden problemer. Det kunne jo tænkes, at der rent faktisk ér fejl i scriptet på omtalte sider?

Hvilke sider er der tale om?

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Breunski

Dato : 08-06-08 09:46

Det er alle sider. Selv Kandu. Jeg har ogsåen bærbar med explorer 7, og den åbner uden problemer, men her har jeg ikke sp3

Accepteret svar
Fra : molokyle

Modtaget 100 point
Dato : 09-06-08 05:29

Så skyldes det nok de fejl i SP3 som omtales bl.a. hér:

1.) http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=47672
2.) http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=48122
3.) http://www.kandu.dk/spg122274.aspx

Læs derfor dette FØR installation af SP3:

http://support.microsoft.com/kb/950717/

</MOLOKYLE>

Godkendelse af svar
Fra : Breunski

Dato : 23-06-08 11:27

Tak for svaret molokyle.