/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Køleskab til grønt
Fra : vixen
Vist : 625 gange
300 point
Dato : 05-06-08 14:03

Hej, er der nogen der kender et godt køleskab der har en special afdeling til frugt&grønt, der er til at betale (ikke dem til 15-20.000 kr!!)??

På forhånd tak

vixen

Kommentar
Fra : Kortoververden

Dato : 05-06-08 14:05

De fleste køleskabe har da en "afdeling" til frugt og gønt, og hvor meget mener du de må koste?

15-20.000 er jo også til at betale, det koster bare mere end hvis man køber et der er billigere

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 310 point
Dato : 05-06-08 14:06

De fleste skabe har da en hylderegulering, så der ikke bliver så koldt i den underste del af køleskabet.
Ellers vil jeg foreslå 2 skabe oven på hinanden, koblet mekanisk sammen. Gram har sådanne skabe.

Kommentar
Fra : kryds

Dato : 05-06-08 14:33

I de fleste nye køleskabe er der en skuffe til grønsager, men der kan være forskel på hvor de er anbragt. I et køleskab er der mest koldt i bunden, idet kulden går nedad. Skal du på picnik med en køletaske med køleelementer bør du derfor lægge køleelementerne i toppen.
M.v.h. kryds

Kommentar
Fra : vixen

Dato : 05-06-08 15:51

Jeg mener ikke bare en alm skuffe eller ligende, men en special afdeling hvor man kan indstille en special temp og få det en special fugtighed osv. Ligesom feks Liebherr har det.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 05-06-08 16:02

Så vil jeg anbefale at bruge separate skabe til formålet. Det er ikke til at styre i et skab.

Kommentar
Fra : thomas2610

Dato : 05-06-08 16:04
Kommentar
Fra : piaskov

Dato : 05-06-08 16:54

Hej med dig. Prøv at tjekke denne her ud .
Citat
Alu køle-svaleskab med vippehåndtag
Beskrivelse:
Energiklasse A+.
Netto 274 liter køl.
Netto 75 liter sval.
6 glashylder.
1 flaskehylde.
Med vippehåndtag.
1 hel og 2 halve grøntsagsbokse.
Energiforbrug pr. år/døgn 135/0,37 kWh.
Lydniveau 36 dB.
Højde 186 cm. Bredde 60 cm. Dybde 60 cm.
Aluminium.

www.hvidevarebutikken.dk Pris 6000 kr

Kommentar
Fra : granner01

Dato : 05-06-08 19:37
Kommentar
Fra : valde.

Dato : 05-06-08 19:47

et stk. køle/fryseskab + et stk. køleskab, det bliver også billigere i drift fordi du får flere reguleringsmuligheder.

Godkendelse af svar
Fra : vixen

Dato : 06-06-08 09:14

Tak for svaret Eyvind.