/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
youtube downloader
Fra : mbc208
Vist : 1050 gange
60 point
Dato : 05-06-08 12:17

hej..
jeg prøver og få youtube doenloader til at virke, jeg sætter linket ind og trykker.. ok..
også når den er færdig med at downloade er filen bare helt vid og kan ikke afspille den ?

jeg har sat den på : download video from youtube.

har virkelig prøvet alt, hjælp!

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:28

Når du har hentet filmen, så sæt prikken ned i Convert video og vælg et format du kan afspille, det er den her vi snakker om ikke ? http://youtubedownload.altervista.org/
I øvrig er det en god ide´at have codecs til at afspille forskellige fil formater, her en god en, husk at afinstallere alle andre codecs før du installerer K-Lite: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ du kan indstille så at Windows MediaPlayer afspiller alle uderstøttede formater

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:32

jeg har prøvet alle formater , og jeg kan ikke downloade ved nogen af dem../:

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:34

Citat
jeg har prøvet alle formater , og jeg kan ikke downloade ved nogen af dem
fortæl lige lidt mere uddybende

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:37

Du mangler garanteret codecs her en den som YouTubeDownloader siden anbefaler som minimum: http://www.free-codecs.com/download/FFDShow.htm jeg anbefaler K-Lite så får du ikke problemer i fremtiden

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:38

altså når jeg skal til at downloade musikken , så trykker jeg på Convert video også er der en række formater man kan vælge , men den siger bare , noget på engelsk som jeg ikke helt forstår , men det noget med den ikke kan pågrund af et eller andet, og det siger den med alle formaterne jeg prøver..

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:39

Se ovenfor, du mangler codecs

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:39

jeg er rigtig dårlig til det der med computer: hvad skal jeg downloade af det her http://www.free-codecs.com/FFDShow_download.htm

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:48

tænkte på i ikke ville sende et direkte link så jeg bare kan trykke download , også går jeg de codecs :D?
og skal man gemme dem et vist sted eller noget?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:48

Prøv at gøre som jeg anbefaler, hent K-Lite codecs pakken: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ klik på Download Latest Version, du har sikkert ikke andre codecs pakker, så du installerer pakken som du installerer et program, dobbelt klik på den fil du har hentet, hvis der mod forventning er problemer så kan du fjerne den igen fra Tilføj og fjern programmer, du kommer igennem nogle vinduer hvor du indstiller de forskellige codecs, de fleste kan du bare lade stå som de er, men et par steder skal du ind og sætte nogle markeringer, jeg kan guide dig hvis nødvendig

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:51

Gør som jeg skrev lige ovenfor og klik på Download latest version, tag den med ro når du installerer, hvis du vil have hjælp så spørg før du gør noget forkert, bare gå i gang, øvelse gør mester

Kommentar
Fra : thyfoon

Dato : 05-06-08 12:52

http://vixy.net/ den virker

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:52

det kan man altså ikke, der er ikke noget der hedder: last version,..
og når jeg trykker på : K-Lite Mega Codec Pack 3.95..... så sker der ikke en skid/::D

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 12:53

Vil du have det trin for trin ? Så vil jeg afinstallere min codecs pakke og vi kan installere den nyeste sammen

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 12:54

ja tak, det ville jeg være rigtig glad for, hvis vi kunne indstallere den nye sammen(:

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:00

har du msn?
hvis vi skal installere den nye sammen ?
for det ville være noget nemmere og skrive der?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:02

Skal vi forsætte eller vil du prøve Vixy.net ? Forsætte med codecs pakken, så gå ind på siden her: http://www.filehippo.com/download_klite_codec_pack/ oppe foroven til højre klikker du på den tykke grønne pil, der åbner så en ny side og din download går i gang, du skal ikke klikke på noget på den nye side

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:03

vi forsætter , okay det gør jeg lige.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:12

Jeg har godt nok aMSN men bruger den sjælden, hvorfor mener du at det skulle være hurtigere ?

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:13

det ved jeg ikke .
men det virker stadig ikke det der youtube downloader..
jeg har prøvet og installere det.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:15

Nu har jeg lige skiftet computer og browser, og henter nu min K-Lite codecs pakke hvis du bruger Internet Explorer, så skal du klikke på den gule linje og klikke på Hent fil for at hente codecs pakken

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:16

jeg har windows vista.
og jeg kan altså ikke få det til at virke.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:17

Har du hentet og installeret codecs pakken ?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:19

Ups det det skulle du have fortalt tidligere, jeg bruger XP du skal måske brge nogle andre codecs, jeg undersøger lige sagen

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:19

ja , jeg har prøvet så godt som jeg nu kan..
men når jeg har hentet den og den ligger på skrivebordet, så skal man instalerre noget igen, og det kan jeg ikke, få til at virke

Kommentar
Fra : mbc208

Dato : 05-06-08 13:21

tak for det(:
men skal jeg så bare slette den jeg har hentet nu?

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 13:46

Jeg er ikke sikker på om K-Lite fås til at virke under Vista, kan ikke finde noget om 32bit, kun at den virker med 64bit Vista, prøv i stedet for denne her som er bygget til Vista: http://shark007.net/ der er udførlig vejledning på siden og så henter du pakken her: http://www.majorgeeks.com/download.php?det=5326 klik på et af de amerikanske flag og download starter og der åbner en ny side, klik ikke på noget på den nye side, når du installerer skal du højre klikke og klikke på Kør som administrator, det vil så give dig de nødvendige codecs, men jeg kan ikke fortælle ret meget fordi jeg ikke har en Vista computer i nærheden
Eller du kan "nøjes" med VLC Media Player, den siges at kunne afsplille næsten alt, men jeg kan heller ikke finde udaf om den virker på Vista: http://www.videolan.org/vlc/download-windows.html

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-06-08 14:00

http://www.avs4you.com/AVS-Audio-Converter.aspx?type=Vixy.net

denne klarer det u/problemer på min PC.
når du har fundet ønsket youtube video,..
kopierer du adressen (i øverste adressefelt på youtube videoen)
H click + indsæt,.. i convertprogrammet,.. (u/ at slette det der står,. !!)
herefter ligger der en avi fil på dit skrivebord

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 05-06-08 14:13

ups,.. lidt forkert,..
http://vixy.net/

herefter vælg
Vixy.net Converter Desktop Version (BETA):
nederst th

Kommentar
Fra : Trine08

Dato : 05-06-08 15:09

Citat: altså når jeg skal til at downloade musikken , så trykker jeg på Convert video også er der en række formater man kan vælge , men den siger bare , noget på engelsk som jeg ikke helt forstår , men det noget med den ikke kan pågrund af et eller andet, og det siger den med alle formaterne jeg prøve

Er lidt i tvivl om, om du har misforstået noget...

Altså.... Først så skal du sætte X i Download Video From Youtube
DEREFTER kan du så trykke Convert.

Altså...først skal du hente videoen som den er.....
Når du så har videoen på din computer, SÅ kan du rippe musikken.
Du kan ikke rippe musikken, UDEN at havde hentet videoen først.
Videoen skal være på DIN pc når du ripper misikken,.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 05-06-08 15:12

Godt du er vågen Trine08 det havde jeg overset, selvfølgelig først hente og siden omdanne

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 06-06-08 05:26

Det kunne jo skyldes, at den downloade fil fra YouTube ikke har angivet et filsuffix. Du skal sikre dig at filnavnet ender på FLV. Hvis ikke? Så må du omdøbe filen til f.eks.:

filmklip.flv

Ved brug af codec bundle fra CCCP og den medfølgende Z-player burde du nu kunne se klippet.

CCCP codecs og player hentes hér: http://www.cccp-project.net/

Inden du installerer et codec bundle (..uanset hvilket; DivX, CCCP, eller andre), så er det anbefalelsesværdigt FØRST at slette alle andre codec pakker du måtte have liggende installeret på din PC. Det er sjældent en god idé at have flere codec bundles installeret samtidig, da de kan konflikte.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 10-06-08 21:30

prøv http://www.neoretix.com/, converter filerne til hvad du vil-

Kommentar
Fra : klamigen

Dato : 14-06-08 22:47

ØHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH
hvafor en
Citat
jeg har sat den på : download video from youtube.

Kommentar
Fra : Birgit-T

Dato : 17-08-08 20:33

Denne downloader bruger jeg

http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-Studio-Manager.htm

den kan klar både video (avi) og Mp3

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-08-08 21:19

Downloader du *.flv filer fra YouTube med nævnte program?

Hvordan?

YouTube filer behøver INTET værktøj for at downloades !

Gå ind på siden med YouTube klippet ..og når filmklippet hentes, så tryk på pausesymbolet ||

Vent nu til hele filmlippet er hentet (..ses af den 'røde streg' under filmklip-vinduet).

Lad være at lukke browseren.

Åbn stifinder. (Skal være indstillet til at vise ALLE filer !!!)

Gå til:

Denne computer -> C:\Documents and settings -> *Dit brugernavn* -> Lokale indstillinger -> Temporary Internet Files

..og find aktuelle *.flv fil. Den hedder som regel; getvideo?video_id=2315FKW446AA45...osv.

Kopier og flyt denne fil til et andet bibliotek og omdøb den så til f.eks. nytklip.flv

NU kan den afspiplles med en player og de rette codec installeret

Piece of cake...

</MOLOKYLE>