/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Sikkerhedskode!!
Fra : Freiesleben
Vist : 642 gange
50 point
Dato : 05-03-03 17:17

Jeg vil gerne vide om der er en nem måde, hvor på at man kan åbne telefonens sikkerhedkode. Det drejer sig om en nokia 6310, hvor jeg har glemt telefonens sikkerhedskode. Jeg har en inferød port, som jeg håber kan bruges for at åbne telefonen!

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-03-03 20:24

du skal nok ind til en forhandler hvor de kan gøre. Du kan ikke selv nulstille den.
Har du prøvet 12345 (mange prøver kun 1234, men flere og flere tlf. har 12345 som standardkode)

Kommentar
Fra : Freiesleben

Dato : 05-03-03 21:31

Det har jeg skam også prøvet.

Kommentar
Fra : evil_jew

Dato : 05-03-03 21:37

så er mit eneste råd at gå ind til en forhandler. de kan klare det på ingen tid og prisen er ca. 100 kr.

Kommentar
Fra : Rastafari

Dato : 09-03-03 15:13

Som Evil har ganske ret i så skal det gøres hos et autoriseret service center. Det koster dog ikke 100... nærmere 300... og ALT hvad der ligger i telefonen bliver slettet da den bliver nulstillet 100%

Rastafari

Accepteret svar
Fra : kummel

Modtaget 50 point
Dato : 02-04-03 13:42

Men her er løsningen: (det virkede på min 8210)

Find en med en computer med infrarød port.
Download Logomanager og opret forbindelse mellem din 6310 og computeren.
Gå ind under tools og tryk phone explorer. Viola Hansen der står din kode.

Ingen dyr resetting hos en forhandler, intet bøvl med kabler.

Håber dette hjælper :)

Godkendelse af svar
Fra : Freiesleben

Dato : 02-04-03 14:00

Tak for svaret kummel.