/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Foto i kommentar?
Fra : boro23
Vist : 578 gange
200 point
Dato : 04-06-08 09:35

Kan man indsætte et foto i en kommentar i excel 2003? Eller kan det gøres på en anden måde, hvor fotoet er integreret i filen og skal være midlertidig skjult. Måden må ikke være reference eller hyperlink, da filen ofte sendes med mail.

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-06-08 11:41

I komentar nej...
Men du kan da sætte dine billeder eller figure i andet ark i samme fil.
vh ben

Kommentar
Fra : boro23

Dato : 04-06-08 16:01

Helst ikke, fordi billedet er forbundet med noget tekst og tal

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 04-06-08 16:11

Så kan jeg kun se du kan gøre det via VBA
Lave en knap du klikker på og åbner en pop-up-boks med et dig billede i.
vh
Ben

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 04-06-08 20:24

Hvis filen sendes frem og tilbage for redigering / visning, kan der måske benyttes et sted på nettet til visning af billedet. De gratis opload af billeder kan dog ses af alle.