/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
pcen kan ikke afspille dvd
Fra : dansk.no
Vist : 506 gange
100 point
Dato : 03-06-08 17:44

Jeg har formateret den bærbare.men nu kan jeg ikke afspille dvd med wma.Havede et kodex eller hvad det hedder engang så jeg kunne afspille næsten alt.hvor finder jeg lige det igen???

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 17:46

Program til dette, har du det.

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-06-08 17:53

næis. har stettet det hele.det var noget jeg hentede på nettet.et eller andet miniporgram.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 17:57

Her kan du finde codec til xp http://www.xpcodecpack.com/

Her kan du finde codec til vista http://www.codecs.dk/fil.php?filid=177

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-06-08 18:23

Har hentet det til xp. og instaleret det men det virker bare ikke. har prøvet med 2 forskellige dvd

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 18:26

Citat
Ubesvarede 1
- Besvarede 5
- Annullerede 9
- Slettede 0
Ialt 15

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-06-08 18:34

hvad skal jeg med en kontoudskrift????

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 03-06-08 18:54

Tænke dig om en anden gang

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 18:54

Der er vist en der mener du er en useriøs spørger

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 03-06-08 19:02

Hej

Prøv her:
http://www.videolan.org/

VLC Media Player siges at kunne afspille alt "næsten"

mvh klaudi

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-06-08 19:05

useriøs bruger...og hvad så.teil har åbenbart ikke andet at få tiden til at gå med.han tror nok han er smart men 99% ved det er dum.og så er det bare typisk for dette sted at ethver prørgesmål bliver lavet om til en chatlinie hvor førtidspensionisterne kæmper om hvem der er klogest.
fuck hvor nederen!!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 19:09

Citat
useriøs bruger...og hvad så.teil har åbenbart ikke andet at få tiden til at gå med.han tror nok han er smart men 99% ved det er dum.og så er det bare typisk for dette sted at ethver prørgesmål bliver lavet om til en chatlinie hvor førtidspensionisterne kæmper om hvem der er klogest.
fuck hvor nederen!!!!

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 03-06-08 20:31

Citat
Jeg har formateret den bærbare.men nu kan jeg ikke afspille dvd med wma.Havede et kodex eller hvad det hedder engang så jeg kunne afspille næsten alt.hvor finder jeg lige det igen???

Du mangler mange driver til din computer og det ik gang løvn

Kommentar
Fra : dansk.no

Dato : 03-06-08 21:39

teil.
dette er vel hvad du ønsker.
Lalleglade amatør.skabssurfer..du tør jo ikke engang at give din mening, for du har ingen.
magen til svagpisser skal man man lede længe efter.men jeg er sku bedøvene..det er tydeligt at du ik trænger hjelp til at rådne op!!!

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 22:09

ilm idiot

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 22:38

jeg melder mig ud af det her spørgsmål, gider ikke mudderkasteri.

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 04-06-08 00:40

Øf

Kommentar
Fra : egjegj

Dato : 04-06-08 09:24

Hvad er det dog for en børnehave KanDu har udviklet sig til? skam jer.

Kommentar
Fra : dr_dem

Dato : 04-06-08 18:39

Der er sgu glade dage