/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Dårlig lyd via internettet !
Fra : Scrub
Vist : 626 gange
100 point
Dato : 03-06-08 15:06

Hej alle :)

Når jeg spiller et spil eller går på nettet for at høre musik ( youtube, fjolletobak osv. ) så bliver min lyd "ridset" efter et stykke tid. I starten ( den første time-to ) så er lyden perfekt, men så pludseligt sker der noget hvor lyden så ridser og hakker :(

Når jeg så tænder media player, og vælger en sang - så er lyden god nok.
Ud fra det har jeg konstateret at det må være noget med lyden over internettet.
Det spil jeg spiller er også online nemlig.

Hvad kan være problemet?
Nogle foreslag til løsninger?

Tak på forhånd !

- Scrub !

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 16:48

Det kan være fordi det du ser eller høre ikke er helt loadet. hvis du prøver og lade det spille færdigt og så prøver og afspille det igen så er jeg sikker på at der ikke er noget.

Kommentar
Fra : kartoffel88

Dato : 03-06-08 20:05

Sjovt du nævner det. Jeg troede mine højtalere var ødelagte, lige indtil jeg afsillede noget der ikke var online. Der er lyden perfekt.
Følger lige med..

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 04-06-08 16:36

Nu vi bare 2 der på bar bund kartoffel88 :(
Det er ikke det webnoob, har prøvet adskilligegange at vente med at spille før download er færdig, men uden held ..

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 04-06-08 21:52

kan du ikke lige prøve og komme med et link til hvor du har oplevet problemet.

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 06-06-08 14:20

over alt ..
youtube, i selve spillet (counter strike) og mange andre steder

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-06-08 22:39

hvad er din ping i CS, hvis den er over 150 så er det forklaringen hvor for det hekker i CS. Jeg holder stadig til at det er forbi filmen ikke er loadet helt i din mediaplayer og derfor hakker, hvilken forbindelse har du?

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 10-06-08 00:33

Du er da for dum webnoob ..
Selfølgeligt hakker den, når ping er over 150 !
Min er på 800 !! jeg vil have det ændret, så den ikke hakker!

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 00:49

Tak for de fine ord, nu har jeg helt vildt lyst til og hjælpe dig............ at din ping er på 800 er ikke din lyds skyld, er der en lille mulighed for at du downloader torrents???

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 10-06-08 13:19

Ja, undskyld.
Men nej jeg downloader intet. Slukker alle programmer før jeg går i gang med spillet.
Og alligevel kan jeg kun spille i en times tid, før lyden går i "kradse-tilstand"

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 16:27

ok, jeg har spurgt dig før og nu spørg jeg dig igen, kan du ikke komme med et konkret link på en video eller lyd som hakker for dig.

Kommentar
Fra : Scrub

Dato : 10-06-08 20:42

www.youtube.com

ALT HAKKER, EFTER EN TIMES TID.
UANSET HVILKEN VIDEO JEG SER :)

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-06-08 20:48

jamen så er det din computer den er gal med, jeg kan fx. afspille alle videoerne uden problemer.