/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Vidste du det.
Fra : webnoob
Vist : 792 gange
30 point
Dato : 03-06-08 10:59

Er der nogen af jer der var klar over at når man køber en Dell computer brugt, så skal man udfylde en Globaltagtransfer-formular for at man kan få support hos dell? Det er ikke det værste, for at man kan udfylde den helt skal man have nogle oplysninger fra den tidligere ejer. Det da for sindsygt, ham jeg har købt min af, han bor i Liverpool, England, jeg kender ham ikke privat, jeg købte den af ham på qxl.dk mens han var i danmark for at arbejde. Han sagde ikke noget, hvordan skal jeg finde ham.......

Vidste I det?????

Accepteret svar
Fra : refi

Modtaget 40 point
Dato : 03-06-08 11:05

Det er da ikke anderledes end hos ANDRE firmaer hvis man overtager en garanti....

Det er jo IKKE tvang

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-08 11:05

Det var jo ikke så godt .Hvad skal du da supportes i ?? Jeg har da aldrig brugt min support mulighed som sikkert er udløbet for længst

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 11:17

Crap så er det jo bare mig der ikke vidste det.

HDD er stået af. Når jeg holder den op til øret kan jeg høre små klik lyde, lige som når man klikker med musen. Så det er en læsehovedarm der er defekt, ergo jeg skal have en ny harddisk.

Kommentar
Fra : michael_30

Dato : 03-06-08 12:02

Du kan helt sikkert få en ny harddisk. Hvis du tager eks. en seagate harddisk. Så går du bare ind på seagates hjemmeside og udfylder en RMA.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 03-06-08 12:03

Du må til tegnebogen....

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 03-06-08 15:42

Ka' man da bare tegne en ny

Godkendelse af svar
Fra : webnoob

Dato : 03-06-08 16:45

ja det er rigtigt, men hvis jeg kunne benytte mig af den som er allerede er som vil Dell bare sende de dele jeg skal bruge kvit og frit.

Men jeg har fået svar på mit spørgsmål og nu ved jeg så jeg skal være opmærksom på disse ting en anden gang.

Tak for svaret refi.