/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
VNC Program?
Fra : Manse9933
Vist : 527 gange
300 point
Dato : 03-06-08 07:49

Jeg havde tidligere et fjernsupport program men
kan ikke huske navnet på det(et år siden),har i et forslag til et
som er så simpelt så muligt for den man vil hjælpe.
Det jeg havde tidligere skulle bare installeres og så oprette forbindelse (password/ID/godkendelse)
Personen jeg skal hjælpe aner næsten ikke en disse om pc'er/it.
Så det skal være fool proff
Jeg har det garanteret liggende på en af mine mange diske men
kan som sagt ikke huske navnet på programmet,sidder ved en nybygget pc så det ligger på en af de andre pc'er men
har ikke et navn til en søgning

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-06-08 07:53

Og personen kan ikke engelsk,vis hun skal gennem læse et eller
andet,så slipper jeg for at oversættedet jeg havde var der en dansk hjælpe fil til.

Kommentar
Fra : maxhankat

Dato : 03-06-08 08:02

Hej.

Kan du ikke lige kigge her hos Spywarefri:

http://www.spywarefri.dk/forum/topic.asp?TOPIC_ID=41577

mvh
joan

Kommentar
Fra : peque

Dato : 03-06-08 08:13

RealVNC - Som findes til både Linux og windows.
Extremt nemt også at installere - Men det kræver jo som sagt at der er hul igennem firewall osv
http://www.realvnc.com/

Accepteret svar
Fra : dk

Modtaget 310 point
Dato : 03-06-08 08:17

Hejsa

dette program er nemt og hurtigt, og på dansk også.
Der skal ikke installeres noget på klient pc andet end der bare skal kørers et lille
klient modul (ca 1MB)
Du skal evt. have fjernstyrings modulet installet på din pc.
det kører igennem port 80 så der skal ikke ændres noget i firewall mv.

www.teamviewer.com

Godkendelse af svar
Fra : Manse9933

Dato : 03-06-08 08:23

Der var det ski (TeamViewer)Tak for hjælpen dk.

Og tusinde tak til jer andre for jeres indlæg.
Hun kan ikke engelsk,så dk fandt det jeg søgte.

Manse9933

Kommentar
Fra : Manse9933

Dato : 03-06-08 22:24

Har fikset hendes pc.