/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Rensning af slangeskind
Fra : gwh
Vist : 4447 gange
20 point
Dato : 02-06-08 21:17

Hej , jeg har fået en gammel fin sort slangeskind`s taske, er der nogen der ved, hvad jeg skal rense den med, så den fremtræder ren og pæn ?
Da jeg lige har meldt mig ind, skal jeg lige først finde ud af hvordan det her virker, derfor må i bære over med mig, hvis jeg ikke får gjort alting rigtigt, Men ser frem til et godt svar
Mvh. gwh.

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 30 point
Dato : 02-06-08 21:31

Velkommen her

Citat
Plejeprodukt: Pytonslange plejes med C&C originalt plejeprodukt.
Såvel læderbalsam som imprægneringspray anvendes til pleje af pyton
slangeskind
http://shop.c-cc.biz/product.asp?product=63

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 21:40

Citat
Skind, og dermed også slangeskind, er organisk materiale, og dit slangeskind skal derfor have tilført fedtstof med jævne mellemrum for at bibeholde sin smidighed, blødhed og glans. Her kan du bruge læderfedt eller læderbalsam.
Eventuelt kan du først vaske dit slangeskind i sadelsæbe og vand.
http://www.gode-raad.dk/debat/viewtopic.php?t=499&sid=4fdd48497c9a77f1e1382ce9e77d681b

Godkendelse af svar
Fra : gwh

Dato : 02-06-08 21:43

Tak for svaret HelleBirgitte. SUPER ! Jeg vil straks bestille produkterne, som er med det gode link.
Mvh. gwh.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-06-08 06:24

Selv tak - håber din taske bliver pæn