/ Forside/ Interesser / Fritid / Sport / Spørgsmål
10  Klaudi 1810
Viborg håndbold tøjsæt
Fra : mickey777
Vist : 914 gange
50 point
Dato : 02-06-08 20:41

Er der nogle der ved hvor jeg kan købe Viborg håndbold spilletøjsæt med tryk på i København?

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 35 point
Dato : 02-06-08 20:55

Du kan købe forskelligt tøj på klubbens egen side

http://www.vhk.dk/butik/butik.php?KategoriID=1

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 02-06-08 21:01

Det fandt jeg også ud af men levering tager 10-14 dage og jeg skal bruge det som gave til på torsdag :( Derfor skrev jeg om nogle vidste en butik i København der solgte Viborg håndbold klubtøj.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 21:06

Okay - hvis det var mig, ville jeg ringe til klubben imorgen - de må da kunne hjælpe dig. Kontakt oplysninger nederst på mit tidligere link - held og lykke med projektet

Kommentar
Fra : mickey777

Dato : 03-06-08 17:38

Det lader til at kun håndbold klubberne selv sælger deres eget merchandise så det findes ikke ude i butikkerne.

HelleBrigitte du får points for din hjælpsomhed. De kunne ikke garantere en levering til min ønsket tid så det lader til at fødselsdagen må komme senere.

Godkendelse af svar
Fra : mickey777

Dato : 03-06-08 17:38

Tak for svaret HelleBirgitte.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 03-06-08 17:50

Tak skal du ha´