/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Smalltalk / Spørgsmål
10  Camillasm.. 12371
Perker som igen har myrdet
Fra : scootergrisen
Vist : 1159 gange
50 point
Dato : 02-06-08 13:21

Ja så der sku en perker som igen har dræbt en 16årige i amager bio.
Juhuuuuuuuuuuuuuu hvor det kører for vores muslimsk kammerater.
De sku fandme have en præmie for at lave så meget lort i danmark.
Hvad med en enkelt billet hjem til jallajallaland så kan de dræbe dernede.

Spørgsmålet er.... hvornår har du sidst set en perker lavet et eller andet lort og hvornår får du nok ?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 13:23
Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 13:32

Hvor kan man opbevare "scootergrise" ????

Citat
og hvornår får du nok

Hvornår får DU nok......

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 02-06-08 13:39

Helt seriøst, synes det er fint man vil diskutere ting. men mener ikke dette er stedet og gøre det. Der er flere steder hvor folk gerne vil diskutere ting, bla. mingler.dk eller ekstabladets, nation.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 13:40

og her

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 02-06-08 13:44

Øf

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-06-08 16:10

carmark > kom til og blackliste dig men nu kan jeg ikke undo det sorry...
Det da fint nok du ikke syns dette er stedet så kan du jo bare lade være og deltage så kan vi andre syns at det ER stedet....

Og Who cares hvor stedet er det en debat damn it.
Men hey det var din mening og det jo fint nok borset fra det ik havde noget med mit spørgsmål og gøre

Men fint gøre folkens ingen af jer har svaret på spørgsmålet

Kommentar
Fra : Nanabanana

Dato : 02-06-08 17:49

Du burde udvises af DK

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 18:12

Citat
Du burde udvises af DK

du vrøvler

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 02-06-08 18:23

VespaSvin, du staver som en udlænding??? Hvor stammer DU fra?

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-06-08 18:40

Citat
VespaSvin, du staver som en udlænding??? Hvor stammer DU fra?

Odense. Hvorfor spørg du fætter pik fjæs ???

Kommentar
Fra : AfterShcok

Dato : 02-06-08 21:30

Fuck hvor du lam ..
Jeg synes ikke du har lavet en debat om da ham deniz (avisbudet) blev myrdet for at KIGGE på en dansker ..

Kommentar
Fra : karenD

Dato : 03-06-08 16:09

Citat
hvornår har du sidst set en perker lavet et eller andet lort og hvornår får du nok ?

Tja, i forrige uge så jeg min irakiske pizzamand jagte en gammel rolatorkørende dame ned gennem gågaden - fordi hun havde tabt hendes pung....

Hans pizzaer får jeg aldrig nok af.

Kommentar
Fra : ebg_888

Dato : 03-06-08 16:45

Den lille sølle scootergris fik ikke nok med at lufte sine racistiske tilbøjeligheder (eller måske snarere sine personlige frustrationer) med kommentarer til et lignende indlæg forleden dag. Næh, tænkte han/hun, jeg skriver et nyt indlæg, der kan sikkert koges mere suppe på sagen om, at en 16-årig dreng har mistet livet. Her får man taletid og her kan man rigtig gøre sig interessant. - Jeg frastødes og skræmmes af scootergrise og deres slæng.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-06-08 00:21

Citat
Jeg synes ikke du har lavet en debat om da ham deniz (avisbudet) blev myrdet for at KIGGE på en dansker ..

Hvis du vil kan du jo selv lave en debat om ham spade.
Desuden hader jeg reklamer og gratisaviser som konstant kommer ind af brevsprækken så når det endelig skal være så er en død tyrkisk avisomdeler det ikke det værste i verden ... HAHA ej ok det sku da synt for ham, han var da sikkert en fin dreng aldrig mødt ham den sag snakker vist for sig selv.

Citat
Tja, i forrige uge så jeg min irakiske pizzamand jagte en gammel rolatorkørende dame ned gennem gågaden - fordi hun havde tabt hendes pung....

Irakere er ikke nødvendigvis i danmark for at genere os danskere der var en gut der hed sadam som gerne ville dræbe nogen mennesker også blev de nød til at flytte så det jo fint nok men nu er sadam død og usa har kontrollen over olien og landet og nu kan de vende hjem allesammen. problem solved.

Citat
Den lille sølle scootergris fik ikke nok med at lufte sine racistiske tilbøjeligheder... osv osv osv og bla bla bla

Det da fint at osse du kan komme ud med dine tanker har du det ikke bedre nu. Det ved jeg du har.
Angående racistiske rilbøjeligheder.... ØØØØØØØØØØØØØH hvor har jeg skrevet at jeg er racist ? Det er jeg ikke og er ikke det jeg vil skrive om her ellers havde jeg skrevet det TYDELIGT så alle kan forstå det min ven.
Ja jeg har oprettet et nyt indlæg SO THE FUCK WHAT ? Det tusindvis af indlæg hvis du vil kommentere hver gang der er en bruger som laver et nyt indlæg så prøv dog og lav dit eget fucking indlæg og skriv om det der.
Interessant ja du svare da på indlægget så må det jo være interessant for dig.
Du frastødes... ? Hvis du frastødes så det da rimelig åndsvagt og læse det jeg skrivere igen og igen du kan da bare fucke af hvis du ikke kan li det du ser.
Skræmmes du ? Hvorfor det forstår jeg ikke det er noget tekst på din computer skærm hvordan kan det skræmme dig ?
Tak for du kalder mig for "Deres" men jeg nu ikke stor fan er royalistiske betegnelser.
Slæng. Tja nu skriver jeg jo solo så vil nu ikke sige jeg har et slæng.

Accepteret svar
Fra : karenD

Modtaget 50 point
Dato : 04-06-08 07:59

Citat
Irakere er ikke nødvendigvis i danmark for at genere os danskere der var en gut der hed sadam som gerne ville dræbe nogen mennesker også blev de nød til at flytte så det jo fint nok men nu er sadam død og usa har kontrollen over olien og landet og nu kan de vende hjem allesammen. problem solved.

problem solved?

For hvem? vel næppe for en mand, der har levet flere år i Danmark end i Irak og hvis børn aldrig har kendt andet.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 04-06-08 16:04

Citat
problem solved?

For hvem? vel næppe for en mand, der har levet flere år i Danmark end i Irak og hvis børn aldrig har kendt andet.

Næ men det skal ikke være vores problem.
Bare fordi der er krig i verden betyder det jo ikke at danmark skal tage imod alle og lade dem bo i danmark når krigen er slut. Hvis de så vil bo i danmark så kan de jo søge om det ligesom alle andre der skal flytte til et nyt land.

Godkendelse af svar
Fra : scootergrisen

Dato : 06-06-08 00:31

Tak for svaret karenD.