/ Forside/ Interesser / Helbred / Fitness / Spørgsmål
10  granner01 200
Motion og ferie
Fra : carmark
Vist : 468 gange
100 point
Dato : 02-06-08 12:19

Hej alle. Ved I om der findes en form for vandreferie, eller andet lign former for aktivferier?
Har ferie i uge 28 - 29 - 30 og vil gerne være lidt aktiv i den periode, da jeg har taget lidt på.
Evt. noget forening eller noget vandrelaug, eller kano/kajak værk. Bare det er aktivferie og gerne billigt og i DK?

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 12:37

der findes masser

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 02-06-08 12:45

http://www.dvl.dk/1

kano tur i sverige (eller gudenåen for den sags skyld)

cykeltur på bornholm osv osv

god fornøjelse

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 12:45

Hej prøv at kigge på denne side, mange ideer til aktiv ferie
http://www.vores-fritid.dk/ny_side_1.htm

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 12:47

der findes en million vandrelede i europa

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 12:50

Hærvejen gennem jylland vil man åbenbart kalde
en pilgrimstur.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 12:59

Hvad med en tur på højskole, der er mange, der tilbyder korte kurser i sommeren - mange forskellige aktiviteter - her kan du få et overblik over mulighederne

http://www.folkehojskoler.dk/korte-kurser/soegeresultat.aspx?search=active

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 02-06-08 13:27

Det højskole værk lyder ok, men det er DYRT. Alt for dyrt, jeg er studerende så har ikke råd til den slags luksus. Men ellers nogle gode forslag.

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 02-06-08 13:48

Ok det forstår jeg godt.
Ny ide - mange motionscentre tilbyder gratis prøvetime - du kunne lave en tur rundt, evt. på cykel - og benytte dig af dette
Her kan du se mange af de stederne - der er sikkert flere

http://www.google.com/search?hl=da&q=%2B%22motion%22%2B%22gratis+pr%C3%B8vetime%22&lr=

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 02-06-08 17:17

Træner på motionscenter og er i rimelig god form. Men kan ikke komme af med nogle kilo som har sneget sig på inden for det sidste år, så ville prøve noget alternativt og noget som ikke indebære et motionscenter, bruger dælme nok tid dernede til hverdag.

Men tak alligevel, tror ikke der er noget rigtig alternativt, med mindre man vil punge op.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 18:13

Spis mindre så taber du dig

Kommentar
Fra : carmark

Dato : 02-06-08 18:35

Nu træner jeg så.....

Annuller spørgsmålet
Fra : carmark

Dato : 03-06-08 18:53

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål