/ Forside/ Karriere / Penge / Økonomi / Spørgsmål
10  alka 1803
Hvem vil betale $ 250
Fra : Teil
Vist : 843 gange
100 point
Dato : 02-06-08 12:14

Vil nogen betale?
Jeg ved ikke hvad man får for de penge.
Den er ikke til at gennemskue.

Citat
ATTN;

I AM MR ANTHONY JAMES THE DELIVER AGENT FROM COURIER COMPANY BENIN REPUBLIC.

THIS IS TO INFORM YOU ABOUT THE CURRENT STATUS OF THE SHIPMENT, OUR EFFORT TO DELIVER THE PACKAGE TO YOUR MAILING ADDRESS AS IT WAS SCHEDULED HAS BEEN STOPPED AT O'HARE INTERNATIONAL AIRPORT CHICAGO ( UNITED STATE ) PRIOR TO THEIR DEMANDING FOR THE CERTIFICATE CERTIFICATE.

THIS WAS RECOVERED DURING NORMAL CHECK ON DIPLOMATIC VALUABLE AT O'HARE INTERNATIONAL AIRPORT CHICAGO U S A. SO YOU ARE REQUESTED AS A MATTERS OF URGENCY TO FORWARD TO CONTACT THE SHIPMENT COMPANY SO THAT THEY WILL OBTAIN THE CERTIFICATE TO ENABLE ME DELIVER YOUR SHIPMENT TOMORROW AT
YOUR INDICATED MAILING ADDRESS.

ALTERNATIVELY, I HAVE CONTACTED THE SHIPMENT COMPANY THIS MORNING AND THEY TOLD ME THAT THE CERTIFICATE WILL COST SUM OF $250 SO YOU ARE REQUESTED TO INDICATE IMMEDIATELY AND CONTACT THE SHIPMENT COMPANY FED EX EXPRESS COMPANY SO THAT THEY SHALL APPLY FOR THE CLEARANCE CERTIFICATE FROM ECOWAS CLEARANCE AGENCY THE ONLY AUTHORIZED AGENCY TO ISSUE SUCH CLEARANCE.

I SHALL ENSURE THAT YOUR CONSIGNMENT IS DELIVERED TO YOUR MAILING ADDRESS ONCE YOU PROVIDED THE CLEARANCE CERTIFICATE. MAKE SURE YOU CONTACT THE FED EX EXPRESS COMPANY BENIN REPUBLIC THE SHIPMENT COMPANY IMMEDIATELY YOU RECEIVE THIS EMAIL FOR THE CLEARANCE CERTIFICATE.

MAKE SURE YOU CONTACT THE SHIPMENT COMPANY TODAY WITH THIS
EMAIL ADDRESS: couriercompany0003@mac.com
DIRECTOR NAME DR MARCEL NZELUO
DIRECT CONTACT NUMBER +22993729038

YOUR URGENT RESPONSE IS HIGHLY NEEDED.

REGARDS,
MR ANTHONY JAMES
THIS IS MY PRIVET EMAIL ADDRESS; diplomats1@live.fr

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 02-06-08 12:24

Med mindre du ved du har bestilt noget meget stort fra staterne, så tror jeg det en værre gang fup. Han mener din pakke kan blive leveret i morgen hvis du betaler 250$, så skal FED EX da smide den i en express concorde til DK og det der direkte tlf. nr. er da ikke i nærheden af hverken staterne, Tyskland eller Frankrig.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 12:37

hvad mon jeg skal betale for flyet?

Aha jeg har købt det fragtfly.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 02-06-08 12:49

Den er nem at gennemskue

Det er ren fup & fidus.

Hvor er forsendelsesnummeret? det er alfa & omega for FedEx.

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 12:51

nja jeg tror der er en pakke til mig

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 12:52

Sig mig engang "Teil".....

Går hele din dag med at LÆSE spam....

Det er da utroligt hvad du disker op med af den slags....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 12:56

Citat
THIS IS MY PRIVET EMAIL ADDRESS

Eller leder du bare efter stavefejl

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 13:12

PS....

Har du ikke råd til at indløse den, kan du da låne af mig.....

Bare lige læg dit personnummer og dine bankoplysninger

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 13:25

Ok refi det kommer om lidt
vander haven først

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 13:28

Huskl at bruge varmt vand på denne tid af dagen.....

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 13:41

jo jeg koger det, samtidigt slår det dræbersnegle ihjel

Kommentar
Fra : Teil

Dato : 02-06-08 15:29

http://www.tu.no/multimedia/archive/00037/Hercules_C130J-30070_37789d.jpg

Sådan en svend kom lavt over mit gods for en time siden.

Min pakke er nok på vej, nogen må have betalt de moneter.
Tak

Accepteret svar
Fra : achton

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-08 16:58

Du er en bondeknold teil.
Håber du bliver grundigt snydt en dag.

Godkendelse af svar
Fra : Teil

Dato : 03-06-08 07:47

Tak for svaret achton.

Kommentar
Fra : achton

Dato : 03-06-08 07:48

Det hjælper ikke, du er en bondeknold.

Kommentar
Fra : Teil