/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Andre interesser / Spørgsmål
10  KarlOveJe.. 2007
Apple iPhone (locate me)
Fra : creamygirl
Vist : 485 gange
100 point
Dato : 01-06-08 23:23

Har vi nogle iPhone nørder herinde?!

Hvis ja - så vær lige sød og guide mig igennem til, hvorledes det med "locate me" og google maps virker…. når jeg trykker på "sigtekornet" under maps, så står den bare og "tænker", og der sker ikke en skid. Jeg kører en 1.1.4 version

Og så mangler jeg et program (gerne et gratis) som kan bruges til at konverterer nogle af de film jeg har på PC til en format Iphone kan læse.

Accepteret svar
Fra : Benjamin.Hansen

Modtaget 100 point
Dato : 02-06-08 09:03

Jeg bruger moviconverter fra :

http://www.imtoo.com/

Med hensyn til Iphone / Ipod Nørder er siden http://iguy.dk/news.php den bedste
Her er der opskrifter på at jailbreake den, og derer sikkert mange flere der kender locate me.

Har jeg ikke set locate me, virke i Danmark. Den er vist nok bundet samme med Celleinformationen på telefon netværket, jeg tvivler på at vi har adgang til at anvende denne funktion.

Men opret dig som bruger på Iguy, så er der mange der gerne vil hjælpe.

vh Ben

Kommentar
Fra : Benjamin.Hansen

Dato : 02-06-08 14:21

Hejsa igen

Jeg har lige prøvet på min en ipod Touch. Jeg har aldrig ført set sigtekornet virke, men den kom idag. Med en angivelse at en cirkel radius på ca 100-200 meter ramte den området hvori jer bor.

Men tager oplysninger direkte via nettet, og har ikke behov for oplysninger via teleopperatøren.

Måske skal du prøve via en anden trådløs router.

vh Benjamin

Godkendelse af svar
Fra : creamygirl

Dato : 04-06-08 12:39

Okay - der er ikke mange iPhone nørder herinde.

Men nu virker "skidtet" - den rammer bare ca. 2 km ved siden af hvor jeg befinder mig.

Tak for svaret Benjamin.Hansen.