/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
stifttand
Fra : saci
Vist : 663 gange
400 point
Dato : 01-06-08 22:41

Er der nogen der kender en tandlæge i Tyskland ( Kruså eller Flensborg) helst en man har prøvet at få lavet noget hos. Så vil jeg gerne have en adresse. har hørt om dårlige erfarringer og det vil jeg helst undgå, men det skulle være noget billigere dernede.

Kommentar
Fra : kipumi

Dato : 01-06-08 23:04

http://www.avmintand.dk/tandlaeger/tyskland-flensborg.aspx
Her kan du læse om tandlægerne. Jeg har selv benyttet Av min tand (Sverige)- og været meget tilfreds..

Kommentar
Fra : alka

Dato : 02-06-08 06:26

Vi bruger Kay Einfelædt i Flensburg. Han ligger nede ved havnen. Har har klinik lige ved siden af et P.Husm hvor også betaler for P-afgiften. Også noget af familien bruger ham. Alm. tanlægearbejde, er der ikke sparet på. For to år siden, gav jeg 11.500 i DK for en lille protese. Han skulle have 5.500 kr. for det samme.