/ Forside/ Teknologi / Multimedie & design / Andet multimedie / Spørgsmål
10  miritdk 2644
Nero 7 og ISO filer
Fra : Render
Vist : 391 gange
50 point
Dato : 01-06-08 21:49

Hej jeg er bruger af Nero 7 Premium, det starter op i ”Nero startsmart” når jeg åbner programmet. Der kan jeg vælge at lave en data CD/DVD eller en backup CD/DVD.
Her spørgsmålet. Jeg har en ISO fil der skal brændes til en CD, kan jeg vælge: > lav data CD > trække ISO filen over i Nero> trykke på brænd. Og Nero så selv finder ud af at det er en ISO fil ( der er et program der skal installeres når det er brænd over) Eller skal jeg ind et andet sted
På forhånd tak
Chr

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 01-06-08 23:53

Se mit svar i dit andet spørgsmål.
VH Palle Hansen

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 02-06-08 07:11

Nej Det kan den ikke, du skal åbne den, ved at vælge åben image (eller hvad det nu hedder i den danske verseion.)

Kommentar
Fra : refi

Dato : 02-06-08 09:23

Samme svar....

Og endelig.....

LANGT DE FLESTE iso filer kan du blot højreklikke på - og vælge brænd image

Men det kræver selvfølgelig du har programmer til formålet - og det har du jo.....