/ Forside/ Teknologi / Netværk / Andet Netværk / Spørgsmål
10  dk 1610
linksys router
Fra : snaken
Vist : 940 gange
50 point
Dato : 01-06-08 09:55

Jeg har kik på dette mærke bl.a. har jeg læst en del omkring modellen WRT160N. Har I nogen er faring med denne? Jeg har ikke så meget check på den slags, så gode tips er hjertelig velkommen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 11:32

Nu kender jeg specifikationerne på dit netkort, men den router er så vidt jeg kan forstå designet til at give trådløst netværk over længere afstande, her snakker vi op til 50 me. når vi siger længere afstande, det vil sige den den bedst når den køre på den nye teknologi N. N er ikke så go' når man skal connecte på korte afstande, i hus eller lejlighed.

Jeg vil nok anbefalde dig og finde en der køre på B/G teknologierne.

Accepteret svar
Fra : dhmoelsted

Modtaget 50 point
Dato : 01-06-08 17:28

vi har en linksys som denne jeg sender dig et link på den kører bare uden problemer

http://www.proshop.dk/showProduct.aspx?prodid=33344

denne har i 3 år kørt uden nogen problemer

Kommentar
Fra : myg

Dato : 01-06-08 20:59

Har en Linksys wireless GL router m. 4 port switch. Har kørt ude problemer fra dag 1. Sønnen har en mage til også uden problemer.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 23:33

Jeg har et linksys WRT54G access point som også virker upåklagligt og det har den gjort i over 1 år UDEN at være slukket. Vi er nok ude i at det er en opsætningsfejl.

Godkendelse af svar
Fra : snaken

Dato : 14-06-08 13:53

Tak for svaret dhmoelsted.