/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Enhedshåndtering
Fra : keno
Vist : 703 gange
200 point
Dato : 31-05-08 13:26

Hej
Har et spørgsmål,når jeg går ind under Enhedshåndtering så står der under andre enheder 4 gule spørgsmålstegn

? Ethernet-controller
? Pci-device
? Skærmkort ( VGA-Kompatibel )
? Sm-Buscontroller

Kan man ikke få de gule spørgsmåltegn væk ?????? Håber nogen som kan hjælpe mig
Med venlig hilsen KENO

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 13:29

Højre klik på dem, en efter en og klik Opdater driver så burde Windows finde en driver, sørg for at give tilladelse til at søge på nettet

Kommentar
Fra : keno

Dato : 31-05-08 13:33

Hej O.V.N

Har p+røvet det men uden held
Jeg har heller ikke internet,men det har jeg haft her klokken 10 og der var ikke de gule spørgsmålstegn,det er efter de gule tegn at mit net er røget ??

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 31-05-08 13:42

Det lyder som om du har mistet nogle bundkort drivere, det ved jeg næsten intet om, vent til de kloge kommer ind i spørgsmålet, i mellem tiden kan du måske forsøge om en systemgendannelse kan hjælpe

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 31-05-08 14:03

Det er bundkort drivere, ethernet controller er dit netkort, der mangler en driver, har du ikke en CD til dit motherboard du kan køre installere igen ?

Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 210 point
Dato : 31-05-08 14:07

hvis ikke kan du være heldig at windows kan finde en driver til dit netkort i standard driverne, så du kan komme på nettet og hente de restrende drivere.

Alternativt kan du, på den pc du nu har internet på hente netkort driver og bundkort drivere og smide på en USB dongle og tage installationen der fra, da dit USB burde virke fint nok når der ikke er nogen udråbstegn ved det

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-05-08 14:32

Hvad hedder dit bundkort?

Kommentar
Fra : axelbjarne

Dato : 31-05-08 14:34

Normalt følger der en ekstra CD med med drivere...

Kommentar
Fra : Fijala

Dato : 01-06-08 18:12

Er det en ny installation du lige har lavet. Det tyder det lidt på nemlig. Og ganske rigtigt er det alle drivere til enhederne med spørgsålstegn der mangler. Du har højst sandsynlig en driver cd der var med pcen da du fik den. Hvis ikke må du hente dem på nettet via en anden pc og gemme det på en usb stick eller andet medie og installere derfra.

Godkendelse af svar
Fra : keno

Dato : 02-06-08 18:10

Tak for svaret berno82.