/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Så var der igen ledige points
Fra : h_blunck
Vist : 370 gange
400 point
Dato : 05-03-03 00:22

.... og da jeg holder ferie fra www.kandu.dk stilles de 400 ledige points til rådighed for den som vil have dem....

Samme regel: kom først, og du får points... Nu skal "aftenholdet" også have en chance.

Med venlig hilsen

Henrik, Slagelse

PS: Tak til alle som er kommet med positive ord... Det varmer, og får mig til at følge bare LIDT med, omend jeg først deltager når jeg har holdt lidt ferie.

God sommer til alle!!!

Accepteret svar
Fra : Uffe29

Modtaget 410 point
Dato : 05-03-03 00:24

nu er det min tur...ellers kommer jeg bagud

Kommentar
Fra : briani

Dato : 05-03-03 00:24

Hej igen Henrik
MVH Brian

Godkendelse af svar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 00:25

Tak for svaret Uffe29.

Du har sg* også fortjent points... Jeg takker for din deltagelse også. Du har bestemt også været blandt de opmuntrende personer her på kandu.dk

Tillykke med pointsene -- use them wisely, dear Watson.

Henrik, Slagelse

PS: Nu vil jeg forkæle fruen og datteren i et stykke tid...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 00:29

Jeg sad ellers fra arbejdet og kiggede på hvordan spørgsmålene strøg indover......det er vel ikke lige den rigtige måde at gøre det på ?????
På samme måde som du mener de 2 profiler ødelægger noget, så ødelægger dette også hele ideen bag pointsystemet

Jeg er i det mindste glad for at jeg dengang fik kandu.dk til at sætte loft på point-afgivningen, så det ikke kun var 1 person der fik alle sammen

Men nå......du er vel ligeså afhængig af kandu.dk som os andre, så du kommer tilbage engang....ik'

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 05-03-03 00:30

Hej igen Henrik!

Jeg var lige ved at skrive, at du skulle gemme dem til Uffe

Men det blev jo ikke nødvendigt

Men OK ha´det godt til vi mødes igen

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 00:31

Takker, og jeg må så lige tilføje at hvis dit farvel til kandu.dk giver konen og datteren noget ekstra så er det vel også godt

Kommentar
Fra : h_blunck

Dato : 05-03-03 00:33

Hej Bjarne og Uffe

100% enig. Jeg kommer sikkert også tilbage -- men foreløbig var det ganske BEVIDST at sabotere pointsystemet, fordi der er nogle r*vhuller der ikke vil gøre noget ved sagen... Jeg er 100% enig med jer begge. Problemet er bare at nogle ikke vil lytte når man hvisker -- de lytter først når man råber.

Dette var så mit råb til alle.

God vind i sejlene...

Mvh.

Henrik, Slagelse

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 00:33

OK, takker og på gensyn