/ Forside/ Teknologi / Internet / Sikkerhed / Spørgsmål
10  molokyle 6481
vista viser ikke billeder
Fra : steenmarkussen
Vist : 550 gange
200 point
Dato : 31-05-08 11:41

jeg har en pc der køre med vista og mit problem er at hvis jeg bare dobbeltklikker på explorer og går ind på en hjemme side med billeder eller med java vises der bare en hvid firkant med et rødt kryds.
hvis jeg derimod højreklikker på explorer og vælger kør som administrator så virker alt.
hvad hulen er der galt.

ps. den konto jeg logger på vista med har alle rettigheder men hedder dog ikke administrator som navn.

hilsen /steen markussen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 11:48

Citat
den konto jeg logger på vista med har alle rettigheder

Men det har dit icon tilsyneladende IKKE

Højreklik på iconet
Egenskaber
Sikkerhed
Tilret det så det passer.....

Kommentar
Fra : steenmarkussen

Dato : 25-07-08 23:00

ikke helt rigtigt svar men point skal du få alligevel