/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MS Windows / Spørgsmål
10  pallebhan.. 24310
Mistet et program
Fra : scrubber
Vist : 674 gange
300 point
Dato : 31-05-08 09:55

Jeg har haft et program hvor jeg gemte diverse kodeord. Her idag hvor jeg skulle bruge et kodeord var mit program pist forsvundet. Hvad kan jeg gøre !!

mvh scrubber !

Kommentar
Fra : peet49

Dato : 31-05-08 09:58

Har du prøvet systemgendannelsen?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:03

Er programmet VÆK - kan du INTET gøre....

Er det blot genvejen kan systemgannelse "redde" det....

Kan du finde det i stifinder kan du muligvis komme den vej ind....

Så der er flere muligheder alt efter årsag....

Du er nødt til at komme lidt nærmere ind på HVILKET program og HVAD der har fået det til at forsvinde.....

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-08 10:03

programme forsvinder sig ikke bare - prøv at gå i start - og søg - skriv programmets navn og se hvor det ligger

ps - det er vel ikke bare en genvej du har slettet ved en fejltagelse ?

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-08 10:07

ps igen - kig lige i tilføj/fjern om programmet ligger der - så er du sikker på det er på maskinen - derpå kan du søge efter det med søgefunktionen .

Kommentar
Fra : berno82

Dato : 31-05-08 10:07

Hvis du har fået slettet det ved en fejltagelse kan du være heldig at kunne gendanne det med et undelete program, ting man sletter på harddisken, bliver ikke slettet det bliver bare markeret som ledig plads indtil det skal bruges igen.

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:13

Citat
kig lige i tilføj/fjern om programmet ligger der - så er du sikker på det er på maskinen

Det var da noget vrøvl....

Der er masser af programmer der IKKE fjerner deres afinstallationsfil

Kommentar
Fra : miritdk

Dato : 31-05-08 10:27

hovsa - selvfølgelig ligger ikke alle programmer i tilføj/fjern - godt du er vågen refi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:28

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 31-05-08 10:38

Jeg tror nok at programmet hedder Keykeeper det var i hvertfald et program jeg brugte til at gemme kodeord !

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 31-05-08 10:40

Og programmet ligge ikke mere i tilføj/fjern !!

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:40

Gå i stifinder og søg på key*
Søg på hele drevet - så popper de ting op der hedder tilsvarende

PS...

Stjernen er muligvis valgfri.....

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:41

HUSK

At få vist kendte og skjulte filer

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 10:43

Og endelig - kører du Vista har du KUN adgang som admin.....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-05-08 15:38

C:\programmer\<PROGRAMNAVN>

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 31-05-08 17:58

Hej ja der kan jeg godt finde keykeeper men mappen er stort set tom der liggerføg filer :
default,
default.kko
FILE_ID
licens
readme
scrubber.kko
UNINST0.000
UNINST1.000

Kommentar
Fra : refi

Dato : 31-05-08 19:24

Og hvor store er de filer ?

Noget tyder på du HAR slettet programmet

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 31-05-08 22:02

Hej

Hent programmet igen og installer, gem denne fil, det er dine "nøgler" scrubber.kko

http://www.stoneware.dk/keykeeper/keykeep1.exe

mvh klaudi

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 31-05-08 23:17

Jeg vil tror du er kommet til og slette det ved en fejl, har du slettet nogen programmer fornylig?

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-08 08:06

Ja - det er da muligt en geninstallation kan redde data.....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 01-06-08 08:43

Geninstallation redder jo nok ikke data! men hvis man gemmer filen som programmet har lavet,
denne her scrubber.kko,
ja så kan man jo installerer programmet igen og lægge denne fil i mappen og så åbne den igen.

mvh klaudi

Kommentar
Fra : refi

Dato : 01-06-08 09:25

Det var nu også det jeg mente

Spørsmålet er så bare om en nyinstallation VIL acceptere dette....

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 01-06-08 11:20

Husk og fjern scrubber.kko filen inden der geninstalleres, eller bliver filen overskrevet og så er den "ubruglig".

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 07-06-08 11:18

Hej

Hvon gik det med det mistede program, fik du reddet det ?

mvh klaudi

Kommentar
Fra : scrubber

Dato : 07-06-08 11:50

Tro nok at det ligger på en gammel computer jeg har, har bare ikke haft tid til at kigge da jeg skal have den tilslutte i stedet for den nye jeg kører med. Skal have set efter og have den smidt over på mit ego drive.

scrubber