/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
BILLIG FORD MONDEO !!!
Fra : JannickSkytte
Vist : 908 gange
50 point
Dato : 31-05-08 00:43

Hej ,
Har en rigtig billig ford mondeo tilsalg kig her ..

http://www69.dba.dk/asp/indrykning/VisAnnonce.asp?AnnonceId=55261722&AnnonceTmpId=-1

Hilsen Jannick

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 31-05-08 01:00

Pæn bil men dette er ikke et salgsforum.Prøv evt. www.dba.dk www.guloggratis.dk www.papkassen.dk www.bilbasen.dk

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-05-08 01:05

Er det så billig for en gammel bil?
alimak

Kommentar
Fra : Cortina01

Dato : 31-05-08 11:20

Det er næppe hensigten, at vi skal til, at benytte kandu som udstillingslokale for private salgsannoncer.
Og så billig er den da heller ikke!

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 31-05-08 11:38

ja det er faktisk meget billig ..
Se nogle af de andre mondoer .. der inde de er slit ihjel

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 31-05-08 15:57
Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 31-05-08 21:12

Haha Ha Ha .. Nu bliver jeg nød til at grine .. Av av har helt ondt i maven ..

Se dov den RUST BUNKE .. Den er jo total skadet .. Se alle de buler op af siden .
Se den motor .. SLIT IHJEL .. Og hvor er sports sæderne ? Den har jo også kørt rundt om jorden flere 1000 gange . Sorte side spejle .. Hvad gir du mig ? Også er maling også flækket ?? Hvordan om den bil se ud om et ½ år ???

Køb du bare den .. Man får jo hvad man betaler for !

Hehe grinder inu

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 31-05-08 22:56

Jeg er bange for at du må ha’ ondt i maven,.. rigtig lang tid,
tiden er ikke til store uøkonomiske biler, (sikkert derfor den er til salg)
slet ikke Ford Mondero,… det er den mest ”tunge trætte” bil at få afsat pt.
og det bliver helt sikkert ikke lettere i fremtiden,..

en 15 år gl. bil burde slet ikke sælges igen, skynd dig at få skrotprisen,
(hvis du kan nå det),… ellers lad os høre fra dig igen,…
hvis det trods alt skulle lykkedes dig at komme af med den,..

her er et par realistiske konkurrenter, så kan du jo selv vurdere
hvor ”billig” din er,…

en ting er helt sikkert,… hvis den er billig,.. var den væk,
og så lige,… alt uoriginalt udstyr trækker prisen ned,..
hvor er A/C henne,.. ?
servo, el.ruder, original radio/mp3, osv. er standart på ALLE nye biler,
det burde vel ikke være nødvendig med flere kommentarer,.. ?

http://www.autocom.dk/consumer/bid.do?zz=1&aid=9114&eid=1000245

http://www.autocom.dk/consumer/bid.do?zz=1&aid=9114&eid=1000292

http://www.autocom.dk/consumer/expbid.do?zz=1&eid=991481

http://www.autocom.dk/consumer/expbid.do?zz=1&eid=980874

15 år gammel,… 200.000 km.

mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 01-06-08 00:03

Jah hvis du syns en ford mondeo er dyr at køre i kunne det være du skulle samle nogle flere flasker ?

Bilen er tilsalg fordi Jeg vil have mig gulplade bil med noget plads omme bag ved , Har ikke brug for de bag sæder .

Og jeg tror faktisk på at bilen bliver letter hvis du har den i 100 år ?
Hvis du ikke tror på mig er du velkommen til at købe den os se efter .

15 år gammel bil .. Ja den skal da sægles ? Du skal jo tænke på alle ikke har råd til at LÅNE PENGE I BANKEN til en ny bil med de ''uøkonomiske'' tider vi har nu .

En ting er sikkert :P Bla bla bla .. Den blev sat tilsalg igår nat og der er 2 der har henvent sig over Email . ?

Og nej jeg bor ikke op ad Thansen .. Der er ikke noget uoriginalt på den bil ..
Der er jo nogle der har råd til originalt dele med de ''uøkonomiske'' tiden vi har nu til dags .

Og ja til dit første link siger jeg bare du får hvad du betaler for..
Forrude Revnet ( Tænk lige på hvad den koster original med varme )
Forkofanger Flækket ( Heller ikke billig )
Venstre dørpanel Gennemtæring ( jeg siger bare held og lykke )
Bagkofanger Flækket ( Er den mon brugt til mark race ? )
Højre dørpanel Gennemtæring ( Kan det også passe det er rusten ? )
Fronthjelm 1 bule 0-3 cm Flere stenslag 1-5 mm ( Hvad bliver det næste )
Frontpanel Flere stenslag 1-5 mm ( Den kan man ikek få nok af )
Motorrum Flere pletter overfladerust 0-3 cm ( Ja rust sprder sig hurtig )

Nr 2 ser nu fin ud men er også vuderet til DKK 19.500 .
Fronthjelm
Mange små stenslag 0-1 mm
Forkofanger
Ridset
Højre fordør
1 overfladeridse 0-3 cm
Højre forskærm
1 plet overfladerust 0-3 cm

Ja og nummer 3 er der sku nok en grund til der ingen billeder er .

Og Ja nummer 4 er SLIT IHJEL se alt det rust ..

Kommentar
Fra : hjkofoed

Dato : 01-06-08 01:36

Citat
Det er næppe hensigten, at vi skal til, at benytte kandu som udstillingslokale for private salgsannoncer.
Og så billig er den da heller ikke!

NEMLIG

Kommentar
Fra : EA_HS

Dato : 01-06-08 08:23

Stakkels dig,..
at brænde inde med sådan et lokum,..
kan ikke lige komme i tanke om noget værre,

Til min store rædsel ser jeg at den er udstyret med airbag,..
dem har du naturligvis kvittering på, er udskiftet,.. ?
ellers skal der en god sjat penge oveni, (28.900 kr.)
http://www.sondagsavisen.dk/Site/Arkiv/2007-3-24/Artikler/Motor/
sådan er det med gl. biler, udgifter, udgifter, udgifter,…

en ny bil er nærmest gratis, (i forh. Til en gl. Mondero)
kan fås fra 0 kr i udb. Mdr. afdrag svarer ca. til hvad sådan en
gl. oliebrænder, bruger ekstra i olie og benzin.
heldigvis stiger salget af nye, moderne, og økonomiske biler
da også markant, i disse tider.

Til en pris af kr. 28.900 + hvad det koster at lave den i
forsvarlig sikkerhedsmæssig stand, (oliebrænderiet + det vildt store benzinforbrug/svineri,.. er nok svært at gøre noget ved )
vil forhåbentlig få den endelige pris så højt op,
så vi aldrig får den ud på de Danske landeveje igen,..
den er højest sandsynlig livsfarlig, for både med,.. og modkørende,

ét stort lyspunkt er der dog for dig,..
nu er den jo snart veteranbil,.. så bliver den noget billigere
i forsikring + grøn afgift, så kan det være du får råd til at beholde den,
og hvis den ikke ruster/smuldrer væk inden, kan den endda stige i værdi.

Ang. mine link til Autocom.dk
blot for at vise at selv en 3 år nyere Mondero, til blot 5.000 kr. er usælgelig.

Mvh. EA_HS

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 01-06-08 10:22

UDSKIFTET HAHA Hvorfor skulle man dov det .. De virker skam findt .
Kan da ikke gøre for at de billig møj biler du køber fra østen skal have skiftet dele hele tiden, Sikke en skam at den danske befolkning skal se på sådan nogle lokumer køre rundt på en dansk vej ?? Den enste grund til de bliver lavet er for at køre dem dirakte ud i SKROT KASSEN

Ja en ny bil er = Udgifter
Har du tænk på hvor mange Penge du taber på den bare du har kørt 100 m i den .
For ikke og tale om hvad den koster at få til service og det skal sådan en spand jo tit .
Og hvis der enlig er noget der skal skiftes KOSTER det jo en krig i dele , Fordi det er en ny bil .

Men hvis du køben den skal jeg nok give dig en solcelle og en økologisk agurk Med i prisen så du kan side ved dit bål og lege hippi tider ..

Og ja den er sikker at køre i . ikke folhold til at det rustne lort du har fundet ind til vider . Hvad bliverdet næste du finder, en hvor sædet falder ud når man sætter sig ind til kun 15.000 ..

Kommentar
Fra : Sunowich

Dato : 01-06-08 23:05

Her .....boxehandsker....Altså kandu er et dårligt sted at sælge biler ....Basta

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 01-06-08 23:06

hehe Ja :) men vil bare lige sige at jeg havde sat den tilsalg hvis der var nogle af jer der mangle sådan en :) Man viste jo arldrig

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 01-06-08 23:42

Citat
Haha Ha Ha .. Nu bliver jeg nød til at grine .. Av av har helt ondt i maven ..

Jeg ved ikke om jeg skal grine eller græde.
alimak

Kommentar
Fra : JannickSkytte

Dato : 02-06-08 15:11

Det er vel altid sjover at Grine ?