/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Kandu.dk / Spørgsmål
10  arne.jako.. 6470
Hvorfor er der nogen der har så mange le~
Fra : craca
Vist : 441 gange
50 point
Dato : 05-03-03 00:07

Hvordan kan man have så mange ledige point og hvorfor bliver de ikke brugt til at stille spørgsmål for? Er det ligesom folk der elsker at putte penge til side i banken for at bare se tallet vokse og vokse.
Nu må I ikke sige at der ikke er nogen spørgsmål at stille.
Begavede folk kender svaret, de intelligente stiller spørgsmålene...

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 00:10

Det er fordi de vurderer tips......så får man point

Man får forresten også point hver dag bare for at logge ind

Accepteret svar
Fra : Bjarne_H

Modtaget 60 point
Dato : 05-03-03 00:13

Hej!

For hver dag man går ind får man nogle point og desuden får man point ind imellem ved at vurdere tips.

Jeg har p.t. ikke noget at spørge om; men mangler du point til at spørge for ja så besøg Kandu hver dag og du er da også velkommen til at sprørge mig så skal jeg stille spørgsmålet

Mvh
Bjarne

Kommentar
Fra : catbody

Dato : 05-03-03 00:55

Hej

Man stiller nok kun spørgsmål, hvis man har et problem, man ikke selv kan løse.
Der er vel ingen der stiller spørgsmål, bare for spørgsmålets skyld??

m v h

HC

Kommentar
Fra : Rellom

Dato : 05-03-03 01:18

Hej craca

20 ledige point i døgnet - plus 10, hvergang man bedømmer et tip. Det bliver hurtigt til mange.
Og heldigvis spørger folk ikke bare for at få lejlighed til at dele point ud. Ikke i almindelighed i hvert fald.

De bedste hilsner
Rellom

Kommentar
Fra : bks

Dato : 05-03-03 08:58

Hej craca

Blot en mindre kommentar:

Jeg fandt kandu ved en tilfældighed og synes det er godt med sådant et forum, hvor spørgsmål om emner, som jeg interesserer mig for, stilles, kommenteres og besvares.

At man så har et pointsystem, interesserer mig ikke. De point, jeg har, er blot opsparet, når jeg logger på. Hvis et spørgsmål er besvaret og lukket, og jeg gerne vil læse svaret, er det ligemeget for mig, om svaret koster 1 eller what ever i point.

Venlig hilsen
bks

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 09:08

Jeg har
737 ledige point
12130 superpoint

så det er vel ikke så galt

Kommentar
Fra : gangster50

Dato : 05-03-03 18:53

hej Ufffe29
Hvor lang tid har du været bruger hos kandu.dk, det vil jeg da gerne have at vide. P.g.a. du har så mange superpoint og ledige point...

Hilsen gangster50
http://www.sims-the-sims.tk

Kommentar
Fra : bantam

Dato : 05-03-03 22:12

Hej gangster50

Uffe29 Status Værdi

Første login 28.12.2002
Superpoint 12272

-

Besvarede spørgsmål 108

Det kan du se ved at klkke på hans navn, så kan du se brugerens offentlige profil

mvh
Bantam

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 22:33

Jeg er dybt afhængig af kandu.dk og svarer på alt (næsten)
Jeg har installeret en google-bar så jeg kan søge hurtigt, og har vel i min tid på kandu søgt mange 1000 gange efter svar for folk.
Det sjove er at jeg siden min første login er blevet ansat som supporter, men aligevel fortsætter jeg herinde i fritiden.

Jeg har ikke så mange ledige point fordi jeg sjældent bedømmer tips....det er ikke så sjovt

Kommentar
Fra : Uffe29

Dato : 05-03-03 22:34

Eller retter sagt, jeg kigger kun på tips jeg syntes lyder spændende, og får jeg muligheden bedømer jeg dem selvfølgelig

Godkendelse af svar
Fra : craca

Dato : 07-03-03 22:26

Tak for svarene allesammen. Det opklarede en del. Det er bare det at jeg har altid færre point end spørgsmål og kandu foreslår at man bruger 50 point på nemme spørgsmål. Det med at bedømme tips.. GAAAB.. har I overhovedet læst de tips? At logge ind en gang dagligt, det prøver jeg da, men det er kun 20 points, dvs. man skal logge ind TI gange for at kunne stille ET svært spørgsmål, som fx. hvad bruger giraffen sine antenner til?
Bjarne tak for tilbud om at stille spørgsmålene gennem dig, men det ville nok blive lidt for rodet, ikk´?
Jeg synes bare at kandu sætter en hæmmer for spørgelystne folk ved at begrænse med point og der er da nødt til at være spørgsmål for at kandu kører rundt. Ellers er det jo ikke sjovt, eller hvad?
Og så var det at jeg så der var en der havde tusindvis af point og ikke engang gider bruge dem på at spørge om noget fornuftigt
Nu lukker jeg spørgsmålet for så kommer der lidt point i kassen til at spørge noget mere.

Kommentar
Fra : Bjarne_H

Dato : 08-03-03 01:19

Hej craca!

Selv tak jeg vil gi´dig ret med at det kan være lidt vanskeligt at samle point for at kunne besvare spørgsmål; men når du først har fået samlet lidt sammen og er blevet afhængig af Kandu - som så mange andre - ja så vokser de stille og roligt.

Mit tilbud til dig om jeg kan stille spørgsmål for dig hvis du mangler point eller der ikke er nogen svar / kommentarer til dig hvis du ligger lavt ud med point - står ved magt

Men jeg tror nu ikke, at du behøver st gå så meget op i de point, prøv da bare at starte med 10-20 point, får du ikke nok kommentarer / svar så forhøj med lidt ad gangen

Jeg får eks. e-mail fra Kandu vedr. alle der forhøjer og ja dem kigger jeg på og ser om jeg kan hjælpe med en besvarelse, og det er uanset om hvor mange point der står på spil

Sluttelig vil jeg gøre opmærksom på, at der er mange her hos Kandu, der ikke svarer p.g.a. point; men fordi de synes det er dejlig og rart at kunne hjælpe andre. Jeg har mange gange gjort opmærksom på, at jeg ikke svarer for at få point - det ville jeg gøre alligevel - men når nu systemet er som det p.t. er har jeg da heller ikke noget imod at få dem tildelt i form af et accepteret svar - for min og mange andres vedkommende må man da meget gerne lave et andet system

Mvh
Bjarne