/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
Cleaner til reg. databasen
Fra : marc43
Vist : 856 gange
100 point
Dato : 30-05-08 10:28

På "giveaway of the day" har jeg hentet et godt program, der hedder "regcure". Det virker som et godt program, men jeg fik det installeret en dag for sent og nu er det ikke gratis længere, da jeg nu skal købe en registreringsnøgle.

Er der en, der har en registreringsnøgle? Alternativt er der nogen, der har kendskab til et godt program, der er let at bruge? Der er mange af den slags derude, men når de så er hentet og installeret skal man efterfølgende betale.

Kommentar
Fra : peque

Dato : 30-05-08 10:32
Kommentar
Fra : peet49

Dato : 30-05-08 10:32
Accepteret svar
Fra : berno82

Modtaget 110 point
Dato : 30-05-08 10:39

Prøv http://www.ccleaner.com/
Det er helt gratis

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-05-08 10:41

Jeg bruger freewareprogrammet Ccleaner - anbefales ofte af spywarefri.dk
http://www.ccleaner.com/ Nem at bruge og på dansk

Kommentar
Fra : anyway

Dato : 30-05-08 10:42

berno82 --> 2 sjæle en tanke

Godkendelse af svar
Fra : marc43

Dato : 30-05-08 10:45

Tak for svaret berno82 og I andre også tak for de hurtige svar.

Pegue. Kender det fra tidligere og synes ikke det er særlig brugervenligt.

Peet49. Prøvede det i går og det virker som et rigtig godt program. Desværre skal man også registrere sig for at få glæde af hele programmet.