/ Forside/ Interesser / Fritid / Knallert / Spørgsmål
10  dova 3104
Ejer du en 4 takt scooter ?
Fra : scootergrisen
Vist : 741 gange
45 point
Dato : 29-05-08 23:06

Hej

Jeg søges nogen som ejer en 4 takt scooter som vil hjælpe mig med at checke/tilføje scooter info på min hjemmeside : http://mentos.homepage.dk

Så hvis du har en 4 takt scooter, det kunne være en Giantco Sprint f.eks så har du sikkert også en manual hvor der står alt muligt om din scooter. Hvor mange hestekrafter, hjul størrelse, motor specifikation, tank kapasitet osv.

Hvis du vil hjælpe må du gerne finde din scooter på min hjemmeside og checke at alle data fra hjemmesiden stemmer med data fra din scooter manual.

Hvis du finde noget som ikke stemmer eller der er noget som mangler på hjemmsiden så må du meget gerne emaile eller skrive i gæstebogen på hjemmesiden.

Og hvis du ellers har noget du syns skal med på hjemmesiden så bare skriv hvis du har nogen gode ideer.

På forhånd tak

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 30-05-08 02:20

REKLAME____________
____________

Er DET RENE brugsanvisminger________
Manualer du ønsker_ så se under tips____
Elers har JEG lige hentet 16GB brugs/ REP __manualer ned
Men tvivler PÅ at du vil have DET liggende på din side = ULOVLIGT
ELLERS__ bare sig til, hvor du VIL HA dem__
og lad være med at forlange et PASSWORD for det
For så KOMMER det aldrig OP på din side__?

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 30-05-08 02:21

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 30-05-08 15:08

Ok 16GB det var da ellers noget. Min hjemmeside har plads til 10MB så du kan nok regne ud der ikke kan ligge en eneste manual der på. Så jeg linker bare det andre steder som manualer ligger.

Jeg vil gene linke til dem hvis du har dem liggende på nettet eller ved hvor de ligger.

Hvis det altså er 4 takt scooter manual og ikke 2 takt.

Kommentar
Fra : Spotbot

Dato : 31-05-08 12:52

Hvor pokker fandt du det klamigen-lol ?

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 01-06-08 20:45

ØV_______det hele blev VÆK
Kom til at OPDATERE = ØV
MEN______:
FRA nettet_ hvor ellers.
Kun til Scootere over 50 CCM
Men kan da HELT SIKERT finde andre ting, hvis du mener jeg skal
søge for dig.
Mener du har min mail-adresse.

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 01-06-08 23:10

Du skriver vildt mærkeligt men du behøver ik søge for mig, det var kun hvis du vidst hvor der ligger manualer som jeg endnu ikke har links til på hjemmeside.

Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 02-06-08 03:28
Kommentar
Fra : klamigen-lol

Dato : 02-06-08 03:35

Kode
Du skriver vildt mærkeligt

JA IKKE_ havde skrevet et ? par sider, og så blev skidtet VÆK
NÅ___
Men Manualer har jeg, de er dog for STØRRE motore end // 50 ccm
Men STADIH ikke noget_ jeg vil lægge på nettet,
du kan skrive til mih og du får DET jeg har.

Har selv de GAMLE USSR/ ØST cykler.
Hvad du ikke får TILBUDT hver dag.-

Kommentar
Fra : scootergrisen

Dato : 02-06-08 13:11

Ok men jeg får ikke rigtigt noget ud af dine links jeg har søgt på google og har da også fundet nogle manualer til de scooter som er på hjemmesiden men ikke dem alle. Der nogen steder hvor man kan købe manualen som bog så det kan godt være alt de slet ikke er udgivet på internettet måske for at tjene ekstra penge på salg at bøgerne. Piaggio Zip og Fly har jeg f.eks slet ikke fundet noget på.

Annuller spørgsmålet
Fra : scootergrisen

Dato : 17-06-08 22:22

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål