/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Sang?
Fra : Gevelia
Vist : 1416 gange
50 point
Dato : 29-05-08 19:36

Hejsa.

På ABC Radio.

Høre jeg en gang imellem, en sang med en dansker, som synger om hans kørsel ikke mere end 60 og at han husker selen og bla bla. hvis nogle ved hvad det er for må i gerne skrive.

mvh. Per - Gevelia

Kommentar
Fra : theill

Dato : 29-05-08 20:22

Hvis du "skriver ned" hvornår sange bliver spillet i radioen.
kan du gå ind på deres hjemmeside www.radioabc.dk
vælge playlist også vælge dato og time også kan du se hvad sangen hedder.

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 29-05-08 21:12

Jamen det har jeg prøvet men. Jeg kan ikke finde den der inde.

mvh. Per

Kommentar
Fra : boibbo

Dato : 29-05-08 21:26

synger han på englesk, dansk?

kan du huske nogle mere specifikke linier?

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-05-08 21:28

Det må være denne her

Jeg kører aldrig mere end 60, og jeg overhaler aldrig uden at spør´,
bruger aldrig min Aircondition – nej nej nej…
Jeg dobbelttjekker altid selen, før jeg sætter mig ind i bilen.
Og jeg har aldrig tændt for varmen, oss´ selvom vinteren den hård.

Kan du mærke vinden suser, jeg kan ik´ mærke noget for jeg kører ikke mere end 60…
Du tror ik´ dine egne øjne, jeg ta´r svinget i 5. gear
Har tjekket lufttryk i mine dæk, miljøsvin hold dig væk, jeg kører ca. 40 kilometer på literen, ja jeg gør sgu så..
Har du travlt, kører du 140, igennem byen, er det mig du spørger, så´ du en af dem der sku´ ha´ kørt i går.

Jeg holder altid ti i to, men nogle gange så holder jeg også kvart i tre
Har altid begge hænder på, aldrig kun én hånd på rattet.
Og jeg har aldrig tændt for radioen

Ingen heksspoiler, Ingen skørter, ingen sub der vejer, ingen terninger kun min wunderbaum
Du tror ikke dine egne øjne, når jeg kommer kørende forbi,
Har tjekket lufttryk i mine dæk, miljøsvin plant en hæk, jeg kører ca. 80 kilometer på literen, ja jeg gør sgu så..
Har du travlt, kører du 240, sikke en klovn hvis det mig du spørger, så du en af dem der sku´ ha´ kørt i går...

http://choose1.mymusic.dk/diskografi/sang.asp?id=115033

Kommentar
Fra : Gevelia

Dato : 29-05-08 21:30

Hejsa HelleBirgitte.

Det er den. Tak skal du have tror du man kan få den på PLAY / TDC. ???

Accepteret svar
Fra : HelleBirgitte

Modtaget 50 point
Dato : 29-05-08 21:34

Du kan høre den her
http://www.myspace.com/choose1dk
http://www.choose1.dk

Spørg her:
skriv til os:
mail@choose1.dk

Godkendelse af svar
Fra : Gevelia

Dato : 29-05-08 21:37

Tak for svaret HelleBirgitte.

Det var pænt af dig!

Kommentar
Fra : HelleBirgitte

Dato : 29-05-08 21:39

Selv tak